פירוש שמות

משמעות האות ש בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ש בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה, צורת האות ש' בכתב העברי הקדום היא כצורת השן בפי האדם. האות שין מייצגת את שיני הרשעים שבורא עולם עתיד לעשות בהם שפטים. צורת השין היא בעלת שלושה ענפים שאין להם שורש, שזה משל לשקר שאין לו רגליים. גישה אוהדת יותר רואה בשין את שלושת האבות. גישה זו מתבססת על שלושת אותיות ה"יוד" המרכיבות את חלקה העליון (קצה הענפים) של האות שין. ברוח אופטימית זו תולים בש' את צורת הנחת התפילין של יד, ואת השם הקדוש שדי.

האות ש' בתחילת השם: אנשים ששמם מתחיל באות ש' כמו שימי תבורי, שירי מימון, שרי גבעתי ושלום אסייג, הם הרפתקנים חסרי תקנה  הבזים לסכנות, ואוהבים לפצוח במסעות ונדודים.


ש' באמצע השם: אדם ששמו מכיל את אות ש', כמו אושרי כהן, ישראל בר און ומשה דץ, הוא אדם שכדאי לו להפוך לתעל את האנרגיה שלו  לכיוונים של הילינג וריפוי. הוא ניחן בכושר חשיבה וניתוח שלא מהעולם הזה ואמנם מסתדר היטב עם בני האדם, אבל קשה להגדיר אותו כאיש-צוות אולטימטיבי.

ש' בסוף השם: אדם ששמו מסתיים באות ש' כמו מוש בן ארי, נכון יהיה לומר עליו שהוא סוליסט מדהים אך שותף בינוני למדי. הוא קולט  מידע, מעבד אותו במוחו החד והמושחז ושומר אותו בזיכרונו. בכל מה שנוגע לזוגיות הוא עשוי להיחשב למאהב מרטיט ומפעים, אבל לא בדיוק מהסוג המתחייב על אהבה נצחית. בעצם, בכלל לא מהסוג המתחייב.

ש' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אנשים כאלה, כמו שלומי שבת ושלומי שבן, מעדיפים את החופש האישי שלהם על  פני כל רעיון אחר כמו מסגרת משפחתית. כל ניסיון לכלוא את האהבה בכבליה של טבעת נישואין עלול להיתפס בעיניו כניסיון לכבול את נשמתו. הוא יודע להביע את עצמו בכל דרך אפשרית ותמיד יקסים את שומעיו, והוא שואב את השראתו מעולמות נשגבים של דמיון ויצירה.

תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות ש' מייצגת אותו צריך ללמוד כיצד להיות נינוח ורגוע בחברת הסובבים אותו, ממש כמו בתוך המון  סואן. אם יצליח לעשות את זה, מבטיו יסרקו את היקום במעין זיק שובבי שיוסיף לו נופך של קסם נעורים וסקרנות ילדותית.


בתחום הגופני והרגשי: מי ששמו מכיל את האות ש' בהתחלה, באמצע או בסוף, עשוי לגלות רגישות פיסית באזור אגן הירכיים. הוא אדם אשר אנשים הולכים שבי אחר רעיונותיו, ויותר מכך הם נמשכים אל הדרך בה הוא מציג אותם. לרגעים נדמה כי מבטו מרחף לו אי-שם בעולמות עליונים, אבל לבסוף הוא משפיל את מבטו ומתרגם את הזיותיו למונחים מעשיים וגשמיים לחלוטין.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות ש' על גבי קמע מעניקה לעונד אותו טובה וברכה בכל אשר יפנה. ניתן לחרוט אות זו על גבי קמע בראש הפסוק "שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד". אפשר גם להשתמש בפסוק זה כמנטרה בשעת מדיטציה ולאותה מטרה, ומדובר במנטרה רבת עוצמה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 3 או 30, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 3 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 3 – 12 – 21 – 39 – 48 – 57 – 66 – 84 – 93 – ו – 300. אתם קשורים במספר 3, וזה אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 3, 6 או 9.


מאמרים קשורים

Back to top button