פירוש שמות

משמעות האות ת בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ת בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה, צורת האות ת' בכתב העברי הקדום דומה לאות הלועזית איקס X, ומכאן הקשר בינה לבין המילה "תו" בהוראת "סימן", שנאמר "והתוית תו על מצחות האנשים" (יחזקאל פרק ט' פסוק ד'). לאת ת' נקשרו פירושים רבים ושונים: יש הרואים בה אדם הנאלץ לכפוף את רגליו בבואו ללמוד תורה, ויש הרואים בה דווקא כפותחת את הערך תאווה.

האות ת' בתחילת השם: אנשים ששמם מתחיל באות ת', כמו תום אבני או תיקי דיין, הם אנשים שההיגיון והשכל הם נר לרגליהם, והם  ניחנים בסגנון חשיבה חד, מושחז, מפוכח ועובדתי. אנשים כאלה מרכזים את כל מעיניהם כדי להגשים את שאיפתו הנצחית, שהיא להגיע ולכבוש פסגות חברתיות וקרייריסטיות.


ת' באמצע שם: אנשים ששמם מכיל את אות ת' כמו רותם אבוהב, איתי תורג'מן, רותם סלע ואסתי גינזבורג, הם מעין מסגרת או בית,  המעניקים מעטה רשמי ושפוי לעולם של כאוס. אנשים אלה מזכירים באופיים את שילוב תכונותיהם של מזלות יסוד האדמה גדי, שור ובתולה.

ת' בסוף השם: כאשר שמו של אדם מסתיים באות ת', כמו אצל יונית לוי, מירית וקנין ושרית חדד, נכון יהיה לומר עליו כי סדר, ארגון,  משמעת ודיוק הם שמו השני. הוא אינו מכיר את המילה "עצלות" ולא תמצאו אצלו הססנות, התפנקות או רגשנות. אין סיכוי להזיז אותו מעמדותיו באמצעות רגשנות מתייפחת – כל מה שצריך לעשות כדי לשכנע אותו הוא להפגיז בעובדות, נתונים ומספרים. אדם כזה הוא מעשי ותועלתן, וכל פעולה מפעולותיו תהיה מונעת בכוח החשיבה של רווחים צפויים.

ת' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אדם כזה אינו נסחף באהבתו ואינו מבטל את אישיותו מפניו של בן הזוג אך דווקא  נחשב למועמד האולטימטיבי לנישואין וקידושין כדת וכדין, זאת משום שגם את האהבה הוא שואף להכניס אל תוך המסגרת הרשמית. הוא הגון, הוגן, ישר ותמיד עדיף לשקול מראש את פעולותיו. גם את שעות הפנאי הוא עשוי להקדיש לטובת העשרת ידיעותיו בתחום עיסוקו הרשמי ובקיצור – הוא לא הטיפוס שיבזבז את זמנו על הגיגים הזויים.

תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות ת' מייצגת אותו צריך לדעת כי אות זו היא התו והחותם של כל 22 האותיות שהיא חותמת אותן. גם  חותמו של האל מסתיים באות ת', וזאת ניתן ללמוד מן המילה אמת.


בתחום הגופני והרגשי: מי ששמו מכיל את האות ת' בהתחלה, אמצע או סוף, כדאי שידע כי אחדים מן המקובלים אינם רואים באות ת' את סוף פסוקן של 22 האותיות: מדעתם עולה כי במקור היו 23 אותיות, לא 22, ומתברר כי האות ה–23 פרחה ונעלמה לה, אך היא עתידה לשוב עם בוא המשיח. שובה של האות ה – 23 יסמן את הגאולה, ומכאן נובע שמי ששמו מכיל את האות ת' הוא מעין סולם לגאולה. בהיבט הפיסי, קשורה האות ת' לעור, לשיניים ולעצמות.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות ת' על גבי קמע יוצרת קשר מיסטי בין העונד אותו לבין ארץ הקודש, שהיא הגבול הראשון והאחרון של העם היהודי. היא מעניקה לעונד אותו טובה וברכה בכל אשר יפנה. ניתן לחרוט אות זו על גבי קמע בראש הפסוק "תדבק לשוני לחיכי אם לא אזכר כי אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי". אפשר גם להשתמש בפסוק זה כמנטרה רבת עוצמה בשעת מדיטציה ולאותה מטרה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 4 או 40, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 4 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 4 – 13 – 22 – 31 – 49 – 58 – 67 – 85 – 94 – ו – 400. אתם קשורים במספר 4, וזה אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 2, 4 או 8.


מאמרים קשורים

Back to top button