קריאה בקלפי טארוט

כן לא מסר והזדמנות- קלפי טארוט תשובות לשאלות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שגיא מנדלבוים
קלפי הטארוט מציעים ארבעה סוגים של תשובות, לאו דווקא חד משמעיות

בשונה אולי מתחומים אחרים בחיים בהם קיימות אופציות מובנות וברורות לתשובות (כןלאאולי) בעולם הטארוט אנו נתקלים בארבעה סוגי תשובות אפשריים: כן, לא, תשובת מסר ותשובת הזדמנות.

נתחיל בתשובות הברורות- כן ולא. אין ספק כי האופציה המשמחת ביותר לרוב היא זו בה אנחנו שומעים את תשובת ה"כן" המיוחלת. כך למשל נפגוש בקלפי האס הנושאים בחובם את התשובה כן בפרשנויותיה השונות, את קלף 10 מטבעות או את קלף 3 גביעים– כל אלה ועוד נותנים תשובה חיובית, אך לצערנו (או לא, תלוי מאיזה זווית מסתכלים על זה) קלפים אלה לא יופיעו בדרך כלל בקריאות מאחר שאנשים אלו לא ממש צריכים קוראים בקלפים- חייהם די יפים והם לא מגיעים לייעוץ. סוג התשובות המוחלט הנוסף מן העבר השני של המתרס הן תשובות ה"לא" כמו שלושה חרבות למשל. אומנם, רובנו לא אוהבים לשמוע תשובות של "לא" לשאלות בהן אנו מצפים לטוב אך לצערנו תשובות אלו שכיחות הרבה יותר מתשובות הכן כי החיים לא תמיד מושלמים.


מיוחד לגולשי אלטרנטיבליפריסת קלפי טארוט אונליין

¤ פריסת טארוט אהבה / מערכת יחסים

¤ כל סוגי הפריסות בטארוט

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי


סוג התשובות הבא עלול לאכזב אנשים רבים המגיעים לקריאה מאחר ורובם מצפים למצוא בקריאה זהב, ואם לא זהב אז לפחות תשובות מוחלטות. תשובות המסר הן בעצם סוג של תשובה שעלולה להראות כ"מתחכמת" לאחדים מכיוון שזורקת מיד את הכדור אל השואל ומצפה ממנו להבין רובד עמוק יותר. תשובות המסר מאותתות לשואל כי עליו להבין תהליך בחייו, לעצור ולהתבונן, לקחת פסק זמן ולבדוק מה הוא צריך לעשות כאשר במקביל עליו אף לעשות מדיטציה ולהתבדל. הקלפים שמספרם שתיים הנם קלפי מסר כאשר קלף שני גביעים הוא בהחלט דוגמא קלאסית לתשובה מסוג זה. הקלף מראה לנו שיש מצב של מחזר ומחוזר והמסר לשואל הוא שכדי להצליח באופן המוצלח ביותר בסיטואציה הספציפית עליו להיות האקטיבי, המחזר, מאחר והמחזר הוא זה שידו על העליונה. באופן כללי העניינים לפי הקלף יתפתחו יפה, אך הם יתפתחו בצורה הרבה יותר טובה אם הוא ידע להיות המחזר, היוזם.

ואחרונים חביבים- קלפי ההזדמנות המיוצגים באמצעות קלפי החצר (נסיכים, מלכות, אבירים ומלכים על כל קלפיהם). הם הטיט המחזיק את הלבנים של הקריאה ומהם אנו יכולים לקבל אינפורמציה מגוונת ומעניינת, בעיקר אם נלמד להתבונן בהם כקלפים שמהותם היא השלמת התמונה הכללית ולא כקלפים הבאים לתת תשובה מוחלטת.


קלפי החצר יותר מכל מייצגים את ההזדמנויות בחיים. הם מייצגים את כל המצבים בהם אנו אומרים לעצמנו "אם רק לפני שנתיים הייתי….", "למה לא אמרתי לו כן!…" וכדומה. אלו המצבים בהם יש לנו הזדמנות להשתנות, להתפתח ולהיות מישהו אחר. הבעיה שנוצרת לרוב היא שאנו נוטים להתעלם מההזדמנויות האלו ולא "לאמץ" אותם, אך אליה וקוץ בה- אם היינו מאמצים את ההזדמנויות הללו קלפים אלה כבר לא היו קלפי חצר אלא קלפי מיינור נפלאים. אך, זוהי בדיוק הנקודה המכרעת. תפקידו של הקורא בקלפים הוא להצביע לשואל על ההזדמנות המופיעה בחייו ולנסות לעזור לו להבין אותה, על-מנת שיחליט אם היא נכונה עבורו או לא.

כל אנרגיה, או הזדמנות כזו, מיוצגת על ידי מזל אסטרולוגי, כאשר האבירים מייצגים קלפי שינוי. אגב, מימוש קלפי ההזמנות בעולם החומר מוביל להתחלות חדשות שסימנן הוא אחד (האסים).
כאשר אנו נתקלים בקריאה בה פרושים לפנינו "יותר מדי" קלפי חצר, או בתרגום חופשי יותר מדי הזדמנויות, הבעיה לא נעוצה בעובדה שיש "יותר מדי מ" , אלא, הבעיה הנה בעובדה שיש פחות מדי קלפי מיינור, המייצגים את ההתממשות בעולם החומר. ובעצם, כאשר יש יותר מדי קלפי חצר בקריאה יסביר הקורא לשואל כי נקרות בחייו המון הזדמנויות שלא מגיעות לידי מימוש בעולם החומר. רק קלפי המיינור (הארקונה הקטנה) יכולים להצביע על מימוש אמיתי ויציב בחיינו.

בהצלחה…

טארוט חלומות וקצת יותר – האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים


מאמרים קשורים

Back to top button