קריאה בקלפי טארוט

המדריך השלם לקלפי טארוט

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אורה דייגי
קלפי הטארוט הם עולם עשיר של תורות מיסטיות שונות: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, תורת האותיות, תורת הצבעים, מיתולוגיה יוונית ומיתוסים רבים.

מקורם ומקור שמם של קלפי טארוט לוטה בערפל, הטוענים שמוצאם מסין, מהודו, ממצרים העתיקה. עלי מקובלת הסברה שמקור הקלפים ממצרים העתיקה והובאו לאירופה על הצוענים.
יהא מקורם אשר יהא קלפי הטארוט הם עולם עשיר של תורות מיסטיות שונות: נומרולוגיהאסטרולוגיה, תורת האותיות, תורת הצבעים, מיתולוגיה יוונית ומיתוסים רבים.

שמם של הקלפים מורכב מהאותיות TAROT המשותפות ללטינית, לעברית ולשפה המצרית;
ROTA = גלגל בלטינית.
TORA = תורה בעברית
TAR = דרך ROT = מלכות, בשפה המצרית העתיקה.


מיוחד לגולשי אלטרנטיבליפריסת קלפי טארוט אונליין

¤ פריסת טארוט אהבה / מערכת יחסים

¤ כל סוגי הפריסות בטארוט

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי

מאז ומתמיד שמשו קלפי הטארוט לניבוי וחיזוי העתיד .
כיום גישה זו השתנתה וקוראים רבים משתמשים בקלפים ככלי לאבחון דפוסים תת הכרתיים, המשפיעים עלינו בהחלטות ובתפיסת העולם שלנו. כל קורא מביא את תפיסת עולמו שלו וביחד עם השואל נוצרת אינטראקציה שמאפשרת את הבנת הקלפים לשואל הזה.
לכל אדם זכות הבחירה מתוך אינספור האפשרויות העומדות בפניו, חשוב שתשמרו על הדעה העצמית שלכם, ראו את הייעוץ בקלפים כהכוונה ופתיחת היבטים נוספים למצב בו אתם נמצאים עתה.

צעד קטן קדימה שתעשו בעקבות מסר/עצה שקבלתם מהקלפים, יכול ליצור אימפקט עצום – בדיוק כמו האדווה שנוצרת מזריקת אבן לאגם או אם תרצו אפקט הפרפר, כמשק כנפיים שיכול להשפיע על התוצאות בתחומים שונים.

קלפי טארוט הם מערכת של 78 קלפים המחולקים ; 22 קלפים לארנקה הראשית ו – 56 קלפים ארנקה המשנית.


22 קלפי הארנקה הראשית – מאוד משמעותיים ומסמלים את מסע האדם לאורך מחזור חייו מסע השוטה שפוגש בדרכו את הדמויות הסמכותיות שמשפיעות עליו בראשית חייו , יציאה לעצמאות והתמודדויות עם החלטות ודרך אתגרים, התבוננות ותובנות . המסע מסתיים בקלף העולם כאשר השאלה היא האם באמת אפשר להגיע לקלף העולם בו הכול מושלם או שאתה נמצא בתוך בועה סגור בתוך עצמך או האם סיימת מחזור חיים ואתה מתחיל שוב מהתחלה במצב מודעות גבוהה יותר? אכן שאלות רבות וגם עצות ותשובות ניתן למצוא ב22 הקלפים. תשובות מהותיות עמוקות.


56 קלפי הארנקה המשנית מחולקים ל-4 סדרות, : אוויר, מים, אש ואדמה. הסדרות כוללות את קלפי האסים המייצגים התחלות בנושא הסדרה ושאר הקלפים עד הספרה 10 המסמלת מושלמות לחיוב או לשלילה. כמו כן יש את קלפי החצר המסמלים אנשים ומשויכים למזלות אסטרולוגים.

סדרת החרבותיסוד האוויר. העלה בקלפים הרגילים. מסמלים את החשיבה, ההיגיון הקר. קבלת החלטות ואינטליגנציה.

סדרת הגביעיםיסוד המים. הלב בקלפים הרגילים. מייצגת זרימה רגשית. את העולם הפנימי העשיר ברגשות, פגיעות, הבנה, אנושיות והזדהות עם הזולת.

סדרת המטותיסוד האש. התלתן בקלפים הרגילים. מייצגת יצירתיות. היכולת לנקוט יוזמה. מרץ ואנרגיה, שמחת חיים ומבט קדימה לעתיד.

סדרת המטבעותיסוד האדמה. יהלום בקלפים הרגילים. מייצגת את המעשיות, יכולת ההגשמה, רכוש, כסף, הישגים במקצוע.

קיימות מאות חפיסות של קלפי טארוט סוגים מסוגים שונים, הגרסה הקרובה ביותר למקור הם הטארוט לפי מרסיי, מקור החפיסה במאה ה – 14 בצרפת.

הגרסה הפופולארית ביותר, הינה של RIDER-WAITE שנוצרה בשנת 1904 ע"י A.E.WAITE. .
הכיצד לבחור את חפיסת הקלפים המתאימה לנו ביותר ?החפיסה הזו או האחרת? באמצעות כל סוגי החפיסות ניתן לקבל תשובות לשאלות כל יועץ לפי בחירתו את החפיסה ש"מדברת" אליו יותר מכולן , כמו כל דבר אחר בחיים.


מאמרים קשורים

Back to top button