קריסטלים

קריסטל האהבה העילאית- רוזקוורץ

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
הרוז קוורץ מקרינה במפורש אנרגיות של אהבה, חמלה ורכות ולכן תעזור לך לאהוב את עצמך יותר ויותר, תעזור לנו לקבל ולהבין את עצמנו ואחרים.

הרוז קוורץ הידועה בכינוייה אבן האהבה הינה אבן עדינה נעימה למראה, בצבע ורוד בהיר עד ורוד כהה ומקורה הוא בברזיל, ארצות הברית ויפן.
הרוז קוורץ הינה אחת מאבני החן החשובות ביותר בעידן החדש מפני שהמסר שלה הוא: אהבה, חמלה ורכות. 
כוהנים ואנשי רוח נהגו להשרות את הרוז קוורץ במים מזוקקים למשך 48 שעות ולאחר מכן לתת את המים לשתיה לשני בני זוג אשר אחד מהם היה חפץ באחר.

הרוז קוורץ מקרינה במפורש אנרגיות של אהבה, חמלה ורכות ולכן תעזור לך לאהוב את עצמך יותר ויותר, תעזור לנו לקבל ולהבין את  עצמנו ואחרים. בעזרתה נוכל לחוש שלפעמים יש צורך בשינויים הכרחיים וחייבים לקבלם, לכן הרוז קוורץ מומלצת גם במצבים משבריים של אובדן או סיום מערכת יחסים ולהכנת אנרגיות הגוף לכניסה למערכת יחסים חדשה. 
משתמשים רבים ברוז קוורץ מספרים כי פחדים, צער וחרדות התחלפו בתחושת השלמה ושלווה לכן, הרוז קוורץ נמצאת בשימוש בקרב מטפלים אנרגטיים רבים.

ניתן להשיג רוז קוורץ גולמי ובמגוון תכשיטים בקניום הרוחניות מבית אלטרנטיבלי כאן: רוז קוורץ


לרוז קוורץ חשיבות גדולה מאוד בהילינג מאחר ולאהבה ולרכות חשיבות מכרעת בתהליך הריפוי האנרגטי. כמו כן היא אינה סותרת את פעילותה של שום אבן, ולכן ניתנת לשימוש בכל קומבינציה שהיא של אבנים.  

הרוז קוורץ הינה אבן חשובה במיוחד עבור צ'אקרת הלב, היא מחזקת ומאזנת את כל הקשור לצ'אקרה זו. היא מתאימה לכל אדם ולבני כל המזלות (למעשה היא אפילו מומלצת) וניתן לענוד אותה כתליון באזור צ'אקרת הגרון או נמוך יותר באזור צ'אקרת הלב. 
 
מדיטציה עם הרוז קוורץ: 
הרוז קוורץ (כמו אבני חן וקריסטלים נוספים) מומלצת לחיזוק ושיפור תהליכי מדיטציה משום שבנוסף לתהליך ההרגעה הכללי, האנרגיות והוויברציות המגיעות מאבני החן מגבירים את אפקטיביות התהליך ומאריכים את משך השפעתו. 


הנחיות לביצוע:
החל בתהליך של הרפיה על ידי מספר שאיפות ונשיפות עמוקות ואיטיות, כאשר אתה מדמה לעצמך שעם כל נשיפה ונשיפה אתה "נושף" את כל המתח מגופך. אחר כך החל בכיווצי שרירים שונים בגוף, החל מכפות הרגליים, הקרסוליים, הירכיים, שרירי העכוז, שרירי הבטן, החזה, הכתפיים, הידיים והאגרופים ולבסוף איזור הצוואר והראש. עשה זאת לסירוגין, כאשר בכל פעם שאתה מרפה את אותו איבר, חוש את תחושת החום החודרת לכל איבר ואיבר שכווץ. אל תשכח לנשום נשימות איטיות ועמוקות משך כל התהליך.
העלה בדמיונך תחושות של חמלה ואהבה ללא תנאי, תמונות של אהבה חזקה, חיבוק רגעי אושר אינטימיים וכו'.
התרכז בחמימות ובתחושת האבן על החזה, תוך דימוי שהתחושה נובעת ומתפשטת מן האבן אל כל איזור החזה, הגב האמצעי, הכתפיים והידיים. חשוב בהמשך על אהבה למין האנושי בכלל ולכל אדם באשר הוא אדם, וכן על אהבה החובקת ומקיפה את כדור הארץ כולו. מובטח לך שתעבור חוויה מעניינת בכך שתחוש תחושה מענינת זו שאין אנו בדרך כלל חשים בחיי היומיום. מובטח לך שללא כל מאמץ מצידך, כבר כעבור מספר דקות תחוש תחושה של שלווה ורגיעה רבה.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button