קריסטלים

קריסטלים וריפוי בצבע

מערכת אלטרנטיבלי
אם נתבונן סביבנו נראה שהכל הוא בעצם צבע, המשפיע עלינו עמוקות. הצבעים נקלטים לא רק על ידי ראיה בעין, אלא גם בשל הויברציות שהם מקרינים.

אם נתבונן סביבנו נראה שהכל הוא בעצם צבע, המשפיע עלינו עמוקות. האם לא קרה שהיית מדוכא והצבע הצהוב כשמש גרם לך לתחושה טובה יותר ? האם עמדת פעם מול ארון בגדים ושום צבע לא התאים לך ללובשו ? 

הצבעים נקלטים לא רק על ידי ראיה בעין, אלא גם בשל הויברציות שהם מקרינים, ויברציות הנקלטות בשדה האנרגיה – ההילה.  

גם אתה עצמך משדר צבע, לא רק קולט. בגופך האתרי – האנרגטי, קיימים מרכזי האנרגיה – הצ'אקרות, אשר גם הם מקרינים ויברציות בצבעים שונים, כאשר צבעיהם הופכים לחלק משדה האנרגיה שלך. 
שדה אנרגיה זה עלול להיות בלתי מאוזן כיצד תדע/י זאת ? פשוט מאד. 
? האם מצבי הרוח משתנים 
? האם דברים חסרי משמעות, מרגיזים אותך  
? האם קשה לך לשלוט במזגך 
? האם קשה לך להרדם 
…רגשות תסכול באים והולכים 
…מרגיש/ה סתם 


אלה הם מקצת מן הסימנים לחוסר איזון, לא רק מבחינה נפשית, אלא גם מבחינה אנרגטית. 
לקריסטלים יכולת, להבדיל מכל חומר אחר, להיות ברזוננס – תהודה אנרגטית עם הגוף האנושי, כך שהם בעלי יכולת לשדר כל צבע, או למקד כל תדירות מן הספקטרום של האור הלבן. אין כמוהם על מנת לשדר, לשמר, לאזן ולחזק את מרכזי האנרגיה, הקשורים לצבעים שונים ואת ההילה. 
"הטבע דאג" לקריסטלים בעלי צבעים שונים, כאשר לצבעם משמעות בלתי רגילה, ואם ברצונך לחזק תכונות מסוימות האופייניות לצבע מסוים, השתמש בקריסטל בעל אותו הצבע. 
לצבע יכולת ליצור תגובה ללא המודעות ההכרתית. אתה אינך צריך אפילו לדעת שהוא מרפא וכיצד הוא מרפא; הוא משפיע עליך מאליו. 

הריפוי בצבע פועל בראש וראשונה על הגוף הרגשי. במרחק של שני אינטש בערך מן הגוף הפיזי, מצוי הגוף האתרי, הנראה כקו מתאר אפרפר חלוש. מעבר לו מצוי הגוף הרגשי, שם מאוחסנים הרגשות והתחושות שלנו. מעבר לו, מצוי הגוף המנטלי- השכלי. 

המחלה מתחילה בחלק החיצוני, בגופים הבלתי נראים לעין הלל, ורק לבסוף באה לידי ביטוי בגוף הפיזי. 
הספקטרום הנראה לעין של האור הלבן ניפרד ל 7- צבעים עיקריים – צבעי הקשת. אלו הם החל מזה בעל אורך הגל הארוך ביותר וועד לנמוך ביותר לפי הסדר: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, אינדיגו, וסגול, צבעים המשויכים ל7- הצ'אקרות העיקריות, כפי שיובהר בהמשך. 

ישנם גישות שונות לריפוי בצבעים. עפ"י חלק מהם יש לשתות מים צבועים, להשתמש בבגדים צבעוניים, אותם שמים על חלקים בגוף הזקוקים לריפוי, להתבונן בחפצים צבועים ואז לדמות "שנושמים" את הצבע פנימה וכו'. 

אך מכל אלה הריפוי בצבע מקבל אפקט מוגבר במיוחד כאשר אוחזים או עונדים אבן חן קריסטל או אבן חן צבעונית. כלומר, האבנים משפיעות בצורה משולבת והשפעתן הינה בטווח הארוך מעולה ומועילה.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

להלן רשימה דעות נפוצות לגבי השימוש בצבע בריפוי, הן מבחינה ההשפעה הפיזית והן מבחינה פסיכולוגית:

אדום   
טוב לבעיות בזרימת הדם, לאנמיה, ויטליות נמוכה, מחזור דם משובש. האדום מעורר את הויטליות של בגוף הפיזי ובכלל הוא נחשב למעורר רב עוצמה. לא ממולץ עבור אנשים עצבניים המתרגזים בקלות. יתר אדום עלול לגרום לתחושת כעס, תיסכול, תאווה, אלימות והרס. ההשפעה הנפשית החיובית החיובית של האדום הינה כח, חוזק, יוזמה וכבוד.

כתום
טוב לבעיות בטחול, הריאות והלבלב. הוא לעזר רב עבור התכוצויות שרירים ועיוותים. הוא בעל השפעה מחיה ואנרגטית להתמודדות עם מצבי חיים. צבע זה היה מאז ומתמיד בשימוש לטיפול באסטמה, ברונכיטיס, אבנים בכליות ובעיות ווסת. עודף בכתום עלול להביא לאגרסיביות, חוסר שיתוף פעולה, רגשי נחיתות או עליונות, והתמהמהות. השפעתו הנפשית החיובית מתבטאת בהארה, ביטחון, כושר המצאה ומוטיבציה אישית.

צהוב
טוב לבעיות בקיבה כעצירות וחוסר עיכול, סכרת ובעיות עור. הצהוב מעורר את מערכת העצבים המוטורית ומגביר את יצירת האנרגיה בשרירים. הוא טוב להרחקת דיכאון ולשיפור האינטלקט. יתר שימוש בצהוב עלול להביא לביקורתיות, פינוק יתר, עקשנות ופחדנות. תכונותיו החיוביות הינן שמחה, יכולת מנטלית מוגברת, יכולת שימת לב לפרטים ומשמעת.


ירוק
טוב לטיפול בבעיות באיזור הלב, בעיות לחץ דם, אולקוס וכאבי ראש. הירוק נמצא במרכז קשת הצבעים. הוא נחשב לצבע מאזן, המשרה הרמוניה ומביא שלום ושלווה. הוא משקיט ומרענן את המוח ואת הגוף. תכונותיו הינן החלטיות, יעילות ותשומת לב מודעת גם לפרטים. שימוש מוגזם בירוק עלול להביא לקנאה, צרות עין, קמצנות ותאוות בצע. שימוש "חכם" בצבע זה מביא להתלהבות, תקווה, שיתוף, צמיחה והתרחבות.

כחול
טוב למחלות גרון כמו גרון צרוד, חיספוס בגרון, שקדים, חום ודלקת הסימפונות. הכחול משרה שלווה ורגיעה, והוא בעל יכולת להביא להתעלות רוחנית. התכונות השליליות של הכחול מתבטאות בדפרסיה, רחמים עצמיים, פחד, קרירות, ניתוק ואדישות, בעוד שתכונותיו החיוביות הינן חוכמה, אדיבות, אמון, הבנה וסליחה.

ורוד
מעורר תחושות של רכות, עדינות ורחמים. מביא לתחושת אושר כמו של ילד ומגביר אהבה. משפיע על בלוטת הטימוס ומגביר יצירתיות.

אינדיגו
מחזק ומרפא את איברי החושים, במיוחד את העיניים והאוזניים. מגביר את היכולת העל-חושית. טוב לטיפול במצבים ומחלות נפש כמו פיצול אישיות, מלנכוליה, דיכאון וכו'. השתמשו באבנים בצבע זה "לגירוש רוחות".

סגול
הצבע הטוב ביותר לטיפול בהפרעות מנטליות ועצביות. הוא עוזר לטיהור הדם ולהפסקת צמיחת גידולים. הוא מבקר את פעולת בלוטת האיצטרובל. עוזר במקרים של נדודי שינה ובעיות עיניים. היה בשימוש על מנת לטפל בבעיות עצב גיד הנשה ("אישיאס") ואפילפסיה. שימוש לא נכון בסגול עלול להביא לאובססיה, חוסר צדק, חוסר סובלנות והגבלות. מבחינה חיובית הוא מייצג רחמים, מסירות, נאמנות, אידיאליזם, חכמה וחסד. הסגול מייצג את האלמנט העליון ביותר בטבע האנושי.


מאמרים קשורים

Back to top button