קריסטלים

קריסטלים בשימוש תרבויות עתיקות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
אנשי אטלנטיס התבססו על האנרגיות המיוחדות של כל אבן, המצרים נעזרו בהם בתחומי ההנדסה, ואפילו היהדות מצאה בהן תועלת.

מרבית התרבויות העתיקות עשו שימוש באבני חן וקריסטלים; אנשי אטלנטיס התבססו על האנרגיות המיוחדות של כל אבן, המצרים נעזרו בהם בתחומי ההנדסה, ואפילו היהדות מצאה בהן תועלת.

אבני החן בהם אנו עושים שימוש היום, הן חלק מהתרבות האנושית מאז ומעולם. במסורת היהודית הן מוכרות לנו בעיקר מעבודתו של הכהן אולם לא רק. שימוש בהן נעשה בכל תרבות קדומה. בתרבות אטלנטיס למשל, אשר שכנה באוקינוס האטלנטי ונכחדה לפני כ15- אלף שנה, היו לאבני החן ולמינרליים שימושים טכנולוגיים בעיקר.

בעזרתן פיתחו טכנולוגיות של הנעת עצמים כבדים, טכניקות שעל פיהן נבנו הפירמידות ומונומנטים עתיקים ברחבי העולם. האבנים שבשימוש היו מסוג הקוורץ, שמיוחסות לו תכונות מוליכות פיזו-אלקטריות. מאדאם בלבצ'קי, מייסדת התנועה התיאוסופית, טוענת בספרה החשוב והבסיסי "הדוקטרינה הסודית" שהאבנים הענקיות מהן בנויה הפירמידה הגדולה במצרים הונפו באמצעות שימוש בקריסטלי קוורץ בשילוב עם צלילים מסוימים.
תיאורים מפתיעים על השימוש בקריסטלים בתרבות אטלנטיס לצרכי הפקת אנרגיה לתעבורה, מאור, ריפוי וכו', מצויים בדבריו של גדול המיסטיקנים של המאה ה200- אדגר קייסי, אשר תיאר במסרים את "הגבישים הגדולים" אשר קלטו את קרני האור "ועיבו" אותם. מעניין שגבישים אלו יכלו לקלוט ולשדר אנרגיה ללא שימוש בכבלים כאמצעי להעברתה. תהליך זה נעשה באמצעות ריכוז אור השמש, הירח והכוכבים בתוך בניין בעל כיפה אשר ניתן היה לגלגל את הגג שלו אחורנית על מנת לכוון את קרן האנרגיה לשידור או לקליטה. בתוך הבניין היה קריסטל קוורץ ענקי ומערכת שלימה של קריסטלים קטנים יותר, ששימשו כמנסרות – פריזמות.
שימושים מיוחדים נעשו בקריסטלים באטלנטיס גם לצרכי ריפוי, כאשר תושביה, שהיפנו עצמם לכיוונים טכנונולגיים, פיתחו בקרבם מחלות חדשות ומוזרות. להבדיל מהלמוריים שלא ידעו תופעות של חוסר איזון וחולי והשתמשו בקריסטלים לחידוש רקמות ולהתחדשות רוחנית. תושבי אטלנטיס לא חיו עוד בסביבה רוחנית "רווית אור", ולכן נוצר אצלם חוסר איזון רדיקלי במטבוליזם ובגוף הפיזי.

רק מעמד הכהונה באטלנטיס המשיך להוות כח רוחני, ורבים ממנו פיתחו כוחות טלפתיים ויכולת למורית מלאה, כאשר לאבני החן חלק חשוב בכך. הם השתמשו בעיקר בקריסטלי קוורץאמטיסט, יהלום, ג'ייד ומינרלים שונים המקובלים בספרות האלכימית.
מקובל במיוחד היה השימוש בטכניקות מדיטציה הדומות לטכניקות של מדיטצית קונדליני לצורך פיתוח תכונות מדיומליות, (קונדליני- האנרגיה העצורה בצ'אקרה הראשונה בבסיס עמוד השדרה אשר ניתן לעוררה באמצעות טכניקות שונות שחלקן הגדול רבות עוצמה, כמו תנועות חזקות, מוסיקה, מיקצב, ריקוד וכו'. לעתים קרובות זה נעשה בחדר בעל קירות קוורץ בצורת כיפה, זאת בנוסף לענידת אבנים במקומות שונים בגוף.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

עפ"י דיווחים היסטוריים, היו אבני החן בשימוש משך אלפי שנים בציויליזציות ותרבויות שונות, החל במצריים העתיקה ובבל וכלה באצטקים, המאיה, הסינים ואפילו הפולינזיים ואנשי תקופת האבן באוסטרליה. מסורות לשימוש באבנים היו קיימות גם בקרב השמאניים – המרפאים השבטיים ולא רק בקרב הכוהנים.

השימוש באבנים בתרבויות עתיקות רבות היה גם להדלקת אש, הגנה ויצור נשק וכן כקמיעות לשמירה והגנה בפני אויבים, מזיקים וכו'. במצריים, למשל, השתמשו באבן האודם- הרובי כנגד מאגיה שחורה, בעוד אשר באבנים דמויי יהלום השתמשו לפיתוח כושר נבואי, ובזהב להארכת החיים.

במסורת היהודית, המוכר ביותר הוא כאמור השימוש באבני החן בחושן של הכהן הגדול. עפ"י מקורות מדיומליים, (מידע שנתקבל מישויות רוחניות באמצעות מדיום), היה לאבני החושן הילה – שדה אנרגטי, חזקה במיוחד, אשר נראתה לעיני אלו שהיו בעלי יכולת על-חושית. יכולת רוחנית זו של הכהן הגדול הוגברה בשל האופן המיוחד בו לוטשו האבנים והשימוש בשמני קטורת שהגבירו את האפקטים הפיזיואלקטריים של האבנים.

לסיכום נאמר: אנו רק ממשיכים את דרכי אבות אבותינו בשימוש היומיומי בקריסטלים האנרגטיים ואנו רק מתאימים את השימוש לעידן בו אנו חיים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button