קריסטלים

קריסטלים שנשברו מה זה אומר?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
תופעה מוזרה חוזרת על עצמה בקרב חובבי אבנים: אבדן או שבירת אבנים. אנשים רבים מספרים כי האבן אשר תמיד במקום אחד – נעלמה או נשברה.

כשאבן נעלמת או נשברת זה סימן שתפקידה הסתיים, מישהו אחר זקוק לה יותר או שהיא סופגת פגיעה במקומנו.

תופעה מוזרה חוזרת על עצמה בקרב חובבי אבנים: אבדן או שבירת אבנים. אנשים רבים מספרים כי האבן אשר תמיד בתיק, על השולחן, ליד המיטה או במקום אחר – נעלמה. סתם כך. בערב היתה שם ולמחרת לא. במקביל הם דואגים להדגיש כי אין בבית בעלי חיים, ילדים קטנים או מישהו אחר שעשוי היה "להעלים" את האבן, ובכל זאת – נעלמה. לעיתים האבן נמצאת אחרי זמן מה במקום אחר, לפעמים מישהו מוצא אותה ולעיתים היא לא נמצאת כלל.

אין הוכחות או הסברים הגיוניים להיעלמותן של אבנים, אבל זה קורה, והרבה. הסברה היא שאבן נעלמת כאשר היא מסיימת את תפקידה, או כאשר אדם אחר זקוק לה יותר. אם אתם חשים צורך אינטואיטיבי לתת את האבן שלכם לאדם אחר, לא חשוב כמה היא יקרה לכם – עשו זאת. כנראה שבאותו זמן, אותו אדם זקוק לאבן יותר מכם, וזה הזמן של אותה אבן ספציפית לסייע לו. אם תבחרו שלא להקשיב לאינטואיציה שלכם עקב אהבה לאבן, קשר לאבן או מחירה היקר- ייתכן שהיא תיעלם. ויותר מכך, ייתכן שאותו אדם הוא זה שימצא אותה במקום אחר.


כאשר אתם רוצים לענוד תכשיט עם אבן, אך בראשכם עוברת המחשבה: "אולי לא כדאי לענוד", הורידו את התכשיט (למרות אהבתכם לתכשיט, וגם אם הצבע ממש מתאים לבגדים). כנראה שהאבן אינה מתאימה לכם באותו היום, באותה התקופה, האבן סיימה את תפקידה עבורכם או שהיא פשוט "זקוקה למנוחה". אם תענדו את התכשיט בכל זאת, ייתכן שהתליון יפול ותאבדו את התכשיט. אם אתם חשים צורך להוציא את אחת האבנים מהתיק או להזיז אבן ממקומה בבית – עשו זאת מאותה הסיבה.

תופעה מעניינת נוספת היא שבירתן של אבנים. לעיתים אנשים אוחזים אבן והיא נשברת להם ביד, לעיתים אבן נשברת בתיק, בכיס או על השולחן בלי שנפלה, קיבלה מכה או שנגעו בה כלל. שבירתה של אבן גורמת בדרך כלל לתגובה רגשית של בעליה, כמו עצב, בשל הקשר הרגשי לאבן, יופיה, העובדה שהיא סייעה, או החשש מהסיבה לשבירה.

כמו במקרים המוזרים של היעלמות אבנים, גם לשבירת אבנים אין הסבר, אבל ישנם סיפורים מהעבר הרחוק ומההווה, המרמזים על כך שהאבן נשברת ממספר סיבות. כאשר היא לוקחת על עצמה משהו קשה במקום בעליה, כאשר היא משלימה תהליך ריפוי, או כאשר היא אמורה להגיע למספר אנשים שונים שיתחלקו באותה האבן במספר מקומות במקביל.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

בעבר האמינו שאבן המלכית נשברת כאשר היא לוקחת על עצמה נטל במקום על בעליה, וכך היא מגינה עליהם. האבן נשברת במקרים של פגיעות או תאונות שעלולות היו להסתיים בפציעה קשה, והסתיימו בפגיעה קלה או ללא פגיעה כלל. אנשים רבים מספרים שאבן המלכית שלהם התפוצצה, ואחרי יום-יומיים הם עברו תאונה קשה אבל יצאו ללא פגע, או התעכבו בדרכם ואיחרו להגיע למקום היעד – איחור שחסך מהם את החוויה הקשה של פיגוע שהיה במקום מספר דקות לפני הגעתם. לרכישת אבן מלכית


אנשים סיפרו שהם עברו תאונות כאשר אבן הטורמלין שהיתה בכיסם או בתיקם נשברה, למרות שלא קבלה מכה, והם יצאו ללא פגע או עם שריטות בלבד. טורמלין שחורה היא האבן העוצמתית ביותר להגנה מאנרגיות שליליות. כאשר היא נשברת – קרוב לוודאי שהיא הגנה מפני משהו. כך למשל, נתתי לחברה טורמלין שחורה גדולה במטרה להגן עליה מפני קנאתן וחוסר הפירגון של הבנות האחרות במקום עבודתה. חברתי מרגישה הרבה יותר טוב מבחינה אנרגטית ומבחינת השפעת הקנאה של הבנות מסביבה, האבן – לתדהמת כולם, מתפוררת כל הזמן. בכל יום האזור סביב האבן מתמלא פרורי טורמלין. לרכישת טורמלין

אנשים שהיו להם אבנים בכליות אחזו סיטרין אשר לאחר זמן מה התפוצצה, בבדיקה התברר שגם האבנים בכליות נעלמו. כאשר אבן נשברת, ניתן לחלק את השברים לאנשים שונים, להניח את השברים במקומות שונים או להיפרד מהאבן. מומלץ להניחה בעציץ, בגינה או סתם בטבע. לא מומלץ להשליך את האבן לזבל. הקשיבו לאינטואיציה לגבי שמירתה או זריקתה של אבן שבורה.

שני תודר היא מחברת הספר "סוד הקריסטלים" בהוצאת סטונאייג'.


מאמרים קשורים

Back to top button