קריסטלים

קריסטלים להחדרת אנרגיות

מערכת אלטרנטיבלי
כולם מכירים ביכולת קריסטלים לשדר ולקלוט אנרגיות וביכולתם לשנות ולרפא מצבים נפשיים ופיזיים.

כיום, כאשר כבר כמעט כולם מכירים ביכולת קריסטלים לשדר ולקלוט אנרגיות וביכולתם לשנות ולרפא מצבים נפשיים ופיזיים, חשוב להכיר את הדרכים בהן ניתן להשתמש בקריסטלים השונים. לאחרונה, יותר אנשים מניחים קריסטלים שונים על שולחנות עבודה, שולחנות קפה וברחבי הבית.

לטובת אלו, כדאי לדעת, שכאשר מניחים קריסטל במרחב, חשוב להתייחס למספר אלמנטים: 
* גודל הקריסטל.
* צבע הקריסטל.
* ליטוש וגימור.
* אנרגיות המזוהות עם הקריסטל.


* תהליך בחירת הקריסטל.
כאשר אנו מניחים קריסטל בסלון חשוב לבחור מראש את המטרה לשמה אנו מוסיפים אותו לתוך המרחב בו אנו חיים. בכתבה זו נתמקד בקריסטלים העוזרים להכנסת אווירת רוגע ושלווה לבתים ומרחבים בהם קיימת אנרגייה טעונה היוצרת מריבות רבות, ויכוחים, לחצים מיותרים ועקב כך ההשפעה על כל תחומי החיים היא קשה.
את הקריסטל יש להניח במקום בולט אשר ניתן לראותו כמעט מכל זווית בסלון, אין להניח אותו על גבי הטלויזיה או כל מכשיר חשמלי אחר מכיוון שהוא עלול לפגוע בהם. לכן, יש להניחו על גבי מדף או על גבי שולחן בסלון. 

תהליך בחירת הקריסטל יכול להיות אינטואיטיבי על פי הראיה והמשיכה לקריסטל מסויים אך ניתן בקלות לבחור קריסטל על פי תכונותיו והתאמתו למטרה. חשוב להבין כי אין לעשות שימוש מניפולטיבי בקריסטל לשם השפעה ודחיקת צד אחד או יותר לפעולה. שימוש כזה לא רק שלא יועיל אלא גם עשוי להזיק.  
לכן, בחרו את הקריסטל מתוך כוונות טהרות לביצוע ולעזרה לכל בני הבית לחיות בהרמוניה ושותפות אשר תועיל לשפר את איכות החיים של כולם.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


דוגמאות לסוגי הקריסטלים והשפעתם על הסביבה:

* קריסטל רוז קוורץ גולמי: 
קריסטל הרוז קוורץ הגולמית שמקורה במדגסקר. קריסטל זה שצבעו ורוד בהיר מעביר אנרגיות אהבה חזקות במיוחד. כמו כן צבעה המיוחד של האבן (ורוד) מחזק את תחושת הרוגע ונתינת האהבה לזולת. כך, בצורה זו נשיג 22 מטרות במקביל, גם הרגעה רוחנית בבית וגם תחילת תהליך בו כל הצדדים מעניקים אהבה לזולת ומניח למשקעים מהעבר לחלוף.

* קריסטל אמטיסט גולמי: 
קריסטל האמטיסט הוא אחד הקריסטלים הידועים ביותר והקדומים ביותר שהיו בשימוש בתרבויות עתיקות ובמיוחד בקרב היהודים. צבעו המדהים מתחלף ונע מסגול בהיר ועדין ועד לשקיפות מלאה, לכן הוא אהוב כמעט ע"י כל אדם. האמטיסט יקל על מצבים מנטליים ותשמש אבן דרך בצמיחה הרוחנית שלך ותביא לאיזון את מערכות הגוף במיוחד במצבי לחץ בזוגיות. 

* קריסטל סיטרין גולמי:
אבן הסיטרין בעלת גוון מיוחד במינו והוא צהוב שקוף עד צהוב-חום שקוף והיא מגיעה אלינו מדרום אמריקה. אבן זו מוגדרת כאבן השפע ולה תכונות ויכולות רבות כגון: העלאת הבטחון העצמי, חיזוק יכולת היצירה, חיזוק הזכרון וביכולתה אף לסייע לפתרון בעיות משפחתיות ודילמות משום שהיא יעילה במיוחד בשיפור יכולת התקשורת הבינאישית.

* קריסטל פרידות:
הפרידות היא אבן שהיה נהוג ע"י הרומאים לענוד אותה כסגולה כנגד עין הרע ואנרגיות שליליות. צבעה הירוק המיוחד הנא בין גוון ירוק כהה עד לשקיפות מלאה עוזר להרגעה כללית של כל מערכות הגוף. הפרידות נחשבת למחזקת זוגיות וטובה לאהבה, מוסיפה אושר ושמחה לחיים. היא מחזקת קשרים בינאישיים לקויים ועוזרת בהגברת האהבה לאחר, לכן, נחשבת הפרידות לטובה מאוד לטיפול ביחסים במשבר ומתיחות בין שני בני זוג.


מאמרים קשורים

Back to top button