קריסטלים

כיצד למצוא את הקריסטל שלך?

מערכת אלטרנטיבלי
כאשר נוצרת מציאות שונה אצלנו פנימה באופן ישיר אנו מקרינים זאת אל הסביבה שלנו וכאן לקריסטלים קיימת השפעה מכרעת הן בתחום האנרגטי – רוחני.

אחת השאלות המרכזיות שעולות אצל כל אחד ואחת אשר גילו את תחום הריפוי הרוחני והריפוי האנרגטי היא: או, קי אני מוכנה לנסות, עכשיו מה עלי לעשות? האם עלי להתחיל קורס? סדנה? להתחיל להתלבש בצורה שונה? ועוד ועוד שאלות רבות ומשונות אשר נובע מהן שאלה מרכזית אחת: האם עלי ל"מחוק" את עברי ולהתחיל בחיים חדשים ???

ובכן התשובה היא: לא ! אין עליך למחוק את עברך אלא עלייך לשנות את החשיבה הפנימית שלך ובכך נגרם שינוי מיידי בהבנת המציאות בה אנו חיים, ההפרדה בין העיקר והטפל הופכים להיות חדים, מהירים וברורים וכך נוצרת מציאות שונה בחייך אשר תוביל אותנו לעבר האור והאושר הפנימי. רבים מאיתנו נתקלו בתופעה כאשר אנשים מסויימים נכנסים למרחב מסויים הם פשוט "מוארים" וסוחפים אחריהם את כל הסביבה. אל ההארה הזו אנו מעוניינים להגיע.


כאשר נוצרת מציאות שונה אצלנו פנימה באופן ישיר אנו מקרינים זאת אל הסביבה שלנו וכאן לקריסטלים קיימת השפעה מכרעת הן בתחום האנרגטי – רוחני עלינו והן בתגובות הסביבה שאינה יכולה להשאר אדישה אל מול קריסטל יפה המשדר לתת המודע שלנו צבע, תהודה (רזוננס) ועוצמה רוחנית.

השאלה המרכזית היא כיצד לבחור את הקריסטל המתאים לי ביותר לתקופה ו/או לצורך הנוכחי שלי ? 
ובכן, אין תשובה מוחלטת בנושא אך קיימת דרך קלה ונוחה שניתן בעזרתה להגיע אל הבחירה הטובה ביותר לתקופה זו בחייך.
 
שלב ראשון: 
נסו להגדיר את הנושא ו/או את הבעיה אותה הינכם מעוניינים לפתור או לחזק לדוגמא: הגברת מודעות עצמית, חיזוק זוגיות, מציאת זוגיות, חיזוק בטחון עצמי, ניקוי אנרגיות שלילות, כאבים שונים בגוף וכדומה.

שלב שני: 
שבו בריכוז בחדר עמום ורישמו את הצבעים הינכם אותם אוהבים ביותר (בסדר יורד, כלומר, הצבע האהוב ביותר ראשון ולאחר מכן את הפחות אהוב וכך להמשיך עד שלושה צבעים).


שלב שלישי:
הצבע שנבחר ראשון הוא השאיפה שלנו למיצוי עצמי (זו האורא שלנו) כלומר במידה ונבחר הצבע הסגול שנו שואפים להגיע לרמה רוחנית גבוהה יותר הכוללת בין הייתר את פתיחת הצ'אקרה השביעית הנמצאת בראשנו וכך הלאה. 

הצבע השני מבטא את העכבות שאנו נתקלים בהם בדרך להגעה לאורא שלנו ובהם עלינו לטפל. לצורך הדוגמא: במידה ונבחר הצבע השחור המבטא את הצורך שלנו בהגנה, עלינו לטפל בנושא זה ולבדוק מדוע אנו זקוקים להגנה וממה אנו חוששים.
הצבע השלישי שנבחר מבטא את המצב העכשווי שלנו. המצב בו חיינו נמצאים כעת ללא קשר לשני הצבעים הקודמים שנבחרו.

שלב רביעי: בחירת הקריסטל.
יש לבחור את הדרך בה אנו מעוניינים להשתמש בקריסטלים. ניתן להשתמש בקריסטלים על ידי הנחתם מתחת לכרית המיטה, ניתן לשאת קריסטל גולמי בתיק האישי וניתן להשתמש בקריסטלים כתליונים אנרגטיים בענידה.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

הערה: כאן מתוארת שיטה מודעת ומונחית לבחירת קריסטל אישי אך קיימות שיטות רבות נוספות כאשר מטפלים רבים דוגלים בשיטת האינטואיציה האישית. שיטה זו פעולת על פי העקרון שכאשר חסרה בגופינו אנרגיה בחלק מסויים בגוף, הגוף ימשך אליה על מנת לצרוך ולחזק אותה.
באהבה.


מאמרים קשורים

Back to top button