קריסטלים

כדור הבדולח

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, חני לוינסון
יש שני סוגי קריסטלים: קריסטלים מינרליים מבדולח טהור, וקריסטלים מזכוכית מלוטשת.

"האושר האמיתי אינו עולה ביוקר. ואם הוא ביוקר – אינו מן הסוג המשובח" (שאטובריאן)

קריסטלים מלוטשים הם זולים יחסית, אבל השפעתם על הבית מבורכת. בפנג שואי משתמשים בקריסטלים כדי לתקן ולרפא אזורים בעיתיים בבית, וכדי להעצים את האנרגיה בחלל. הקריסטלים המלוטשים מגבירים את הצ'י (אנרגיית החיים) ומסייעים לו לנוע בחופשיות. הם משרים בבית אנרגיה טובה, ומביאים מזל. ניתן להשתמש בהם כדי ל"רסן" צ'י הנע מהר מדי, או להאיץ צ'י הנע לאט מדי.

קריסטלים שמתאימים במיוחד לפנג שואי, הם מנסרות מלוטשות ומנצנצות, מהסוג שהיה נפוץ פעם באהילים ונברשות בדולח. ניתן לרכוש אותן בחנויות של העידן החדש, בבתי טבע בחנויות למתנות, או אפילו בחנויות יד שניה. הקריסטלים האלה מעוצבים כמנסרה השוברת את האור, ומלוטשים בצורת כדור, יהלום או טיפה.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי



יש שני סוגי קריסטלים: קריסטלים מינרליים מבדולח טהור, וקריסטלים מזכוכית מלוטשת. הקריסטלים המינרליים יקרים יותר, אבל עוצמתם רבה. הם שאבו את כוחם מן האדמה, בה נוצרו במשך אלפי שנים. קריסטלים אלה יונקים אנרגיה מהסביבה ומקרינים אותה החוצה, ובכך מגבירים את פעילות הצ'י באזור בו הם ממוקמים. סוג אחר, זול יותר, הן המנסרות העשויות מזכוכית מלוטשת, ונקראות אף הן, בטעות, ,קריסטל". הם דומים בצורתם לקריסטלים המינרליים, אבל השפעתם פחותה מעצמת הבדולח הטהור. עצמתם תלויה בעיקר במספר הפאות שלהם, ובמידת שקיפותם.

הקריסטלים יכולים ליצור שינוי משמעותי בזרימת האנרגיה בחלל או בחדר. הצ'י נמשך אל הקריסטל, נהדף על ידי הפאות המלוטשות שלו, מאט את קצב זרימתו, מתפצל, וממשיך לזרום בחלל, איטי יותר ונינוח יותר – כפי שאנו, בפנג שואי, מעדיפים אותו. התהליך כולו גורם לשיפור באיכות הצ'י בחלל, ולהשפעתו המיטיבה.

הקריסטלים הם בעלי עוצמה רבה, לכן יש לנהוג בהם בכבוד הראוי להם. חשוב לדעת היכן למקם את הקריסטל, ובאיזה גודל של קריסטל כדאי להשתמש. גודל הקריסטל צריך להתאים באופן יחסי לאזור בו הוא מיועד לתליה. אם תשתמשו בקריסטלים רבים מדי, או תבחרו קריסטלים גדולים מדי, או תמקמו אותם במקום הלא נכון – אתם עלולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

חשוב לנקות ולסדר את החדר לפני השימוש בקריסטל, ולדאוג שהחדר יהיה חף מעומס. לקריסטל מיוחסת יכולת מופלאה להעצים אנרגיה, ואם בחדר יש עומס של חפצים הטעונים באנרגיה קשה, אתם עלולים לחזק את האנרגיה השלילית, ומובן שאינכם מעונינים להעצים את הקשיים. לפני השימוש, חשוב לנקות את הקריסטל תחת זרם של מים קרים. בזמן שאתם עושים זאת, דמיינו שכל הלכלוך והאבק נשטף ממנו החוצה, ומותיר את הקריסטל צח, נקי ובוהק.


מומלץ לתלות את הקריסטלים בסמוך לפינות של עמודים, מתחת לקורות הבולטות מן התקרה, באזורים הנמוכים של תיקרה משופעת, או במרווחים של חלל לא נגיש, כמו למשל במרווח שבין ארונות המטבח העליונים לתקרה.

כוחו של הקריסטל גדול מאוד אם תולים אותו במרכז חלון. הקריסטל התלוי בחלון שהשמש מאירה אותו, לוכד את קרני האור ושובר אותן לקשת צבעונית על הקיר ממול. כל תזוזה קטנה של הקריסטל, תגרום להבזק הצבעוני היפהפה והמפעים הזה לנוע ולרטוט על הקיר.

הקשת הצבעונית, מלבד היותה יפה למראה, מחזקת את הצ'י של בני האדם, ומעשירה את הסביבה בצבעים ובאור. מבחינת הפנג שואי, יש לתופעה שיצרנו חשיבות גדולה יותר מהיופי, והיא העובדה שיצרנו תזוזה אנרגטית ורטט של הצ'י. זהו אחד הכללים החשובים ביותר של הפנג שואי: לדאוג לתזוזה ולתנועה של האנרגיה בבית, כל הזמן, ללא הפסקה. זכרו: צ'י "תקוע" הוא מתכון בטוח לבעיות ולמחלות. תנו לאור להיכנס פנימה.


מאמרים קשורים

Back to top button