קריסטלים

קריסטל מתחת לכרית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, מיכאל אור-יהב
בעזרת בחירה נכונה של קריסטלים, ניתן ליצור הרמוניה שתביא לשינה נינוחה ואיכותית יותר.

אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא חדר השינה. חדר השינה שלנו הוא היכל האהבה בו חבויים סודותינו, וחוויות רבות שזורות וקשורות לחדר השינה. בחדר זה אנו נמצאים זמן רב במהלך היממה, חווים בו רגעים אינטימיים, מבלים בו במחשבות סתמיות ולאנשים רבים מהווה חדר השינה גם מקום בו הם מבלים את מירב זמנם בבית.

לכן, אם בבית התרכזנו בהזרמת אנרגיה חיובית, בהחדרת שלווה, הרמוניה ורומנטיקה, בחדר השינה נרצה את כל אלה – ועוד. במקום בו אנו ישנים, יהיה צורך בהצבת קריסטלים עם אנרגיות ותכונות כגון: טיהור המרחב, שלווה ורוגע, אהבה, רומנטיקה, חושניות וכו'.

על מנת להשפיע על האנרגיה בחדר השינה, נעשה שימוש בעיקר בהשפעות הצבע וגוון הקריסטל ובצורת עיבודו על הסביבה. זאת משום שאנו מעוניינים "להפעיל" את הקריסטל גם כאשר אנו ישנים. לצבעי הקריסטל – כדאי לדעת – השפעה חזקה על תת המודע שלנו ועל התנהגותנו.

גם התורה הסינית העתיקה, הפאנג שוואי, מקדישה חלקים נרחבים וחוקי "עשה" ו"אל תעשה" לחדר השינה שלנו.


צבעי הקריסטלים המועדפים לחדר השינה
בחירת צבעי הקריסטלים משמעותית במיוחד כשמדובר בחדר השינה, ויש להם השפעה רבה על היכולת להרדם במהירות וכן על איכות השינה שלנו.

ירוק:
הירוק נמצא במרכז קשת הצבעים. הוא נחשב לצבע מאזן, המשרה הרמוניה ומביא שלום ושלווה. הוא משקיט ומרענן את המוח ואת הגוף. תכונותיו הינן החלטיות, יעילות ותשומת לב מודעת גם לפרטים.

כחול
הכחול משרה שלווה ורגיעה, והוא בעל יכולת להביא להתעלות רוחנית, חוכמה, אדיבות, אמון, הבנה וסליחה.

ורוד:
מעורר תחושות של רכות, עדינות ורחמים. מביא לתחושת אושר כמו של ילד ומגביר אהבה. משפיע על בלוטת הטימוס ומגביר יצירתיות.

סגול:
הסגול מייצג רחמים, מסירות, נאמנות, אידיאליזם, חכמה וחסד. הסגול מייצג את האלמנט העליון ביותר בטבע האנושי

קריסטלים מומלצים לחדר השינה

כפי שאנו יודעים ואף מרגישים, לסוג הקריסטל השפעה ישירה על מערכות הגוף שלנו. להלן מספר דוגמאות לקריסטלים המתאימים לחדרי שינה:


טורמלין סגול
אבן הטורמלין מגבירה יכולת טלפתית ומודעות, מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ תוך הגברת הריכוז וההתמקדו. היא, מחדדת את המוח, מחזקת את הלב פיזית ורגשית, מרגיעה, ומצויינת להגנה מפני אנרגיות שליליות ועין הרע.

רוז קוורץ:
קריסטל הרוז קוורץ, המכונה בפי המטפלים "קריסטל האהבה", משרה אווירה רגועה ונינוחה, תחושת רומנטיקה וכמובן מחזק ומקרב תחושות אהבה.

אמטיסט:
האמטיסט מביאה אותנו למצבי האמת הפנימית העמוקים ביותר ולכן מעולה לאהבה ללא תנאים. היא מנקה תחושות אשם ופחד, מחזקת את צ'אקרות הכתר והלב, ובכך מסייעת למערכות יחסים ולתקשורת בינאישית. היא מרחיקה אנרגיות שליליות תוך חיזוק הבטחון העצמי והחלשת הפחדים.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

השימוש בקריסטלים
את הקריסטלים ניתן להניח על השידה שליד המיטה, במקום בולט. במידה שרוצים שהשפעתם תחול עליך ועל כל מרחב החדר, יש להשתמש בקריסטל בינוני, בגודל כף יד ( כ – 15 ס"מ קוטר). עדיף להשתמש בקירסטל גולמי. במידה שמעוניינים שההשפעה תתרכז באדם בלבד, יש להניח את הקריסטל מתחת לכרית השינה או אף על הגוף, בתוך הכיס (במקרה זה יש להצטייד בקריסטל קטן – שהאנרגיה בו פחותה, או בתליון).

כאשר מרגישים קושי בהרדמות, יש להתרכז במשך כדקה עד שתי דקות בקריסטל, רצוי בעיניים עצומות, ולאחר מכן לפקוח אותן, לנשום עמוק ולנסות להרדם שוב. השיפור בהרגשה, ניתן לומר, יהיה כמעט מיידי.

שינה טובה וחלומות צלולים.


מאמרים קשורים

Back to top button