קריסטלים

על הקוורץ ועל הרוח

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
מה היא אבן הקוורץ, במה טמון כוחה ואיך היא יכולה לתרום לחיי הרוח שלכם.

הקוורץ הוא המינרל הנפוץ ביותר על פני כדור הארץ, ונמצא למעשה בכל מקום. אבן הקוורץ משמשת את המדע והטכנולוגיה, זאת הודות ליכולתה להעביר תדרים כאשר סוג התדר תלוי בצורת הליטוש של האבן. צבעה של האבן הוא שקוף עד לבן והיא בעלת מבנה טריגונל – מוט בעל שש צלעות ובראשן שש פיאות אלכסוניות המתחברות בקצה. 
לאורך ההיסטוריה יוחסו לקוורץ תכונות מיסטיות, כשהנפוצה ביותר היא השימוש להגדת עתידות.

הקוורץ מצויינת למטרות טיהור והגברה. ניתן לטהר באמצעותה מקומות, אבנים, צמחים, בני אדם ועוד. כמו כן הקוורץ מצוינת להעצמת אנרגיות בזמן טיפולים ולהעצמת כוחן של אבנים אחרות.

הקוורץ מעניקה אנרגיה לגוף הפיזי, הרגשי והמנטלי ומאחדת אותם לאנרגיה רוחנית. ניתן להשתמש בה בכדי להגביר ולשמר אנרגיה מנטלית או הישגים מנטליים. היא מסייעת בפתיחת העין השלישית ותורמת להתפתחות מודעות וטלפתיה. ביכולתה של אבן זו לקלוט אנרגיה מהיקום ולהעבירו ל'אני' הפנימי שלך. היא מחזקת יכולת ריכוז וזיכרון ויכולה לסייע ללימודים, לשם כך מומלץ לאחוז בה בזמן הלימוד לבחינה ו"לשדר" אליה את החומר הנלמד. במהלך הבחינה יש לאחוז בה ו"לשלוף" את המידע. חשוב לשטוף את האבן מדי פעם, כאשר חשים צורך אינטואיטיבי.


סוגים שונים של קוורץ
מינרל הקוורץ מופיע בטבע בוריאציות שונות. לפניכם חלק מהן:

פנטום אדום RED PHANTOM: אבן קוורץ שקופה ובתוכה צללית בגוון אדום.מצוי באפריקה ובסין. מעוררת צ'אקרות ראשונות, מעניקה  חיוניות ומחזקת יצירתיות. מסייעת בגילוי סיבות למחלות שונות, מעניקה זוהר פנימי ועוצמה ומעודדת השגת מטרות.

פנטום ירוק GREEN PHANTOM: אבן קוורץ שקופה ובתוכה צללית בגוון ירוק. מקורה באפריקה. מומלצת לעוסקים בניבוי, תוך מתן בהירות וחדות. מזרזת התפתחות רוחנית, תוך מתן הכוונה, כוח ושלווה. מעודדת יצירתיות בעסקים. מצוינת לריפוי, מזרזת תהליך החלמה.

פנטום שחור BLACK PHANTOM: אבן קוורץ שקופה בתוכו צללית בצבע שחור.מצויה באפריקה ובארצות הברית.אבן מיוחדת ונדירה במיוחד. מבססת אנרגיות פיזיות, לכן מצוינת להתפתחות רוחנית תוך שמירה על "חיים נורמלים". מאפשרת ראייה והבנה של מצבים שונים ומקלה על ההתמודדות עימם. מקלה על קבלה של אנשים אחרים, ללא תנאי, תוך הבנת העובדה שכל אדם שונה ולכל אחד גורמים שונים המשפיעים על התנהגותו.


יהלום הרקימר HERKIMER DIAMOND: קוורץ קטן אשר צורתו מזכירה יהלום. הגוף המרכזי רחב וקצר יחסית לגודל האבן כאשר משני צדדיו פוינטים כך שנוצר דאבל פוינט קטן. רוחבו ואורכו של ההרקימר דומים. מסייעת בזכירתם והבנתם של חלומות. לשם כך מומלץ להניחה מתחת לכר. לאבן זו אנרגיה שמחה.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

אבן בתוך אבן
לעיתים ניתן להבחין בקוורץ קטנטן היושב בתוך קוורץ גדול. למשל, קוורץ המכונה 'תינוק בתוכו' BABY WITHIN: מלמדת לתת ולשחרר. ביכולתה לסייע בשחרור חסמים מהעבר המפריעים בחיים הנוכחיים.

'תינוקות בחוץ' BABIES ON THE OUTSIDE: קוורץ רחב אשר עליו קוורץ קטנטן, או מספר קוורצים קטנטנים הצומחים לאותו הכיוון כמו הקוורץ הגדול. מומלץ לאנשים העובדים עם ילדים או בהדרכה בתחומים שונים. כדאי להחזיקו בחוץ או בכיס, בזמן שהייה עם ילדים. מומלץ לגעת בקריסטל במקרה של אובדן שליטה במצב.


מאמרים קשורים

Back to top button