קריסטלים

מתנות לילדים מיוחדים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, יעל פז
קריסטלים יכולים להיות מתנה מועילה לילדים שמתקשים להסתגל לסביבה שלהם.

יש ילדים שהמערכת האנרגטית שלהם מאוד מפותחת ולחלקם יש אפילו הילה בצבע אינדיגו (כחול/סגול) ולא בצבע לבן אפרפר או תכלת כמו לרובנו.

לילדים אלה קושי להסתדר בתוך המערכת הישנה של בתי הספר או התפיסות הישנות והמחמירות של ההורים. הם אינם מוכנים לקבל הוראות לביצוע, צריכים הסברים ורוצים להבין. התפיסה שלהם מהירה ולכן הם משתעממים מהר. פעמים רבות הם מאובחנים כסובלים מקשיי קשב וריכוז ואף מופנים לטיפול פסיכולוגי ותרופתי. צפייה בילדים שהתבגרו הראתה שהם משתלבים בכישרון בולט בעמדות בכירות והם נבונים ומהירי תפיסה.

הניחו בסביבת ילדכם מספר קריסטלים. אם הם מושכים את תשומת לבם תהיה ההשפעה עליהם מבורכת. גשו יחד לחנות עם מבחר גדול של קריסטלים ותנו להם להסתובב ולבחור אבן לבד על פי נטיית לבם. שימו לב מה הם יבחרו, אם אתם מעוניינים להביא להם מתנה נסו את האבנים הבאות:


המטיט – בצבע אפור ברזל:
טובה לסובלים מתדמית נמוכה. "אני לא מסוגל" "אני לא טוב, יפה, חכם מספיק…" "כולם נגדי".
אבן ההמטיט מורכבת מברזל חומצתי. היא מחזקת את מחזור הדם וניקויו על ידי הכליות. האבן טובה לבעיות במחזור הדם כמו אנמיה, דימום, דלקות כתוצאה מזיהום בדם, פציעות וריפוי פצעים. היא עוזרת בקליטת מרכיבים תזונתיים כברזל, חלבונים וויטמין E.

אקוומרין – בצבע תכלת ירקרק: 
מתאימה לילדים רגישים ופגיעים, מאזנת סביבה בלתי הרמונית, מרגיעה את מערכת העצבים, משקיטה מחשבות ומבהירה את התפיסה. מחדדת את האינטואיציה ועוזרת לפתח סבלנות וסובלנות.

מוס אגט אזובי – אבן שקופה שבה משקעים ירוקים כהים דמויי מאובנים צמחיים. 
מוס אגט אזובי, עוזר לבסס קשר טוב יותר לצד הימיני האינטואיטיבי של המוח ולפתח רגישות. האינטואיציה שתתפתח תאפשר לקבל החלטות גם מהלב ומהבטן, ולפתח את החלק הרוחני באישיות.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


טורמלין שחור
לילדים חולמים ומעופפים –מאזנת ומקרקעת, משפיעה על צ'אקרת הבסיס ומכאן על הבטחון, האימון ויכולת ההישרדות. היא אינה סופגת שליליות ולכן אינה זקוקה לניקוי.
הטורמלין השחור שייך למשפחת אבני סיליקט האלומיניום בעירוב עם מתכות שונות המצויות בסלעי הגרניט. היא מופיעה בשלל צבעים ולכל אבן הייחוד שלה והיא משפיעה על מרכז אנרגטי אחר בגוף.

גם לבוגרים ולמבוגרים אני ממליצה להחזיק בבית מספר טורמלינים שחורים או אמטיסט ולקחת את האבן איתם לכל מקום שמאיים על הביטחון הנפשי והרגשי שלהם, כמו למשל ראיון עבודה או אירוע חברתי מלחיץ.

החביאו את הקריסטלים בתיק, בכיס, ענדו אותם על הצוואר או בכל מקום שתמצאו לנכון העיקר שתרגישו מוגנים. אז יבואו התשובות שלכם מבפנים ממקום נקי.


מאמרים קשורים

Back to top button