קריסטלים

אנרגיית הקריסטלים

מערכת אלטרנטיבלי
הטבע השקיע כמויות אדירות של זמן [מיליוני שנים] ואנרגיה [לחץ כבישה] על מנת לגבש וליצור את עולמם המאורגן והמסודר של הקריסטלים.

סתם אבן או אבן סתמית, כזו שמונחת ברחוב, היא חומר מגובש ומוצק שמאופיין במבנה פנימי חסר סדר [גיאומטרית וסימטרית] ולכן גם חסר צורה בסיסית שלא ניתן לשער את התפתחותה בעתיד: מעין אוסף אקראי ומבולגן של תאי יסוד.

קריסטל = גביש הוא חומר מגובש ומוצק בעל סדר פנימי קבוע ולכן גם בעל צורה בסיסית [גיאומטרית וסימטרית] שניתן לשער את התפתחותה בעתיד: מעין אוסף מסודר ומאורגן של תאי יסוד.


אבני חן המשובצות בתכשיטים הן רובן ככולן, קריסטלים [גבישים]. גם היהלום הוא קריסטל מגובש של היסוד פחמן. קיימות תצורות רבות ושונות של התגבשות קריסטלים, כגון:  קריסטל בצורת מנסרה – טורמלין: קריסטל רדיאלי המתפשט מבפנים כלפי חוץ מנקודה מרכזית – פיריט: בצורת פטמה – מלכית: בצורת משושה – ארגוניט: בצורת עמודים – קלציט: בצורת סיבים – טרמוליט: בצורת רשת – קרוסיט: בצורת מתומן – מגנטייט: בצורת 12 פאות מחומשות – גארנט: בצורת גרגרים – אנדסין.

הטבע השקיע כמויות אדירות של זמן [מיליוני שנים] ואנרגיה [לחץ כבישה] על מנת לגבש וליצור את עולמם המאורגן והמסודר של הקריסטלים, ולכן ניתן להסתייע באנרגיה זו על מנת [בין היתר] לרפא או למנוע תחלואים מתחלואים שונים. כמו כן אפשר לתעל את האנרגיה לטובת צרכי הבית, על פי עקרונותיה של תורת הפנג שואי.

תורת הפנג שואי נוהגת להסתייע בשני סוגי קריסטלים: קריסטלים של מנסרות וקריסטלים טבעיים.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
קריסטלים לפי מזלות
תכשיטים אנרגטיים
ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

קריסטלים מלאכותיים של מנסרות [קריסטלים של פריזמה = מנסרה] הם בעצם זכוכית מלוטשת ומעובדת בצורת מנסרה בעלת מספר פאות, או בצורת כדור או טיפה ענקית. נהוג לתלות את הקריסטלים, בין היתר, כשהם משתלשלים מן התקרה ומהווים מעין ווסתי אנרגיות [מה שמכונה צ'י] בין הפתחים השונים, כגון – בין הדלת לבין חלון הפעור מולו. נוהגים לעטר נברשות במעטפות של קריסטלים פריזמטיים על מנת להאיר את חלל חדר האירוח.


קריסטלים טבעיים משמשים להעצמת אנרגיות מסוימת כלשהן, הקשורות בחללים מסוימים כלשהם בתוך הבית. לדוגמה: גוונים ורודים מתאימים לחדרי שינה ולכן נניח בהם קריסטלים ורודים כגון "בדולח ורוד = רוזקוורץ". אל הכותל הדרומי של הבית יש להזרים אנרגיות של יסוד-האש ולכן מומלץ לקבוע בו קריסטלים אדומים, כגון: ג'ספר אדום או גארנט או אפילו אובסידיאן שזו אבן ולקנית אשר מקורה בהתפרצויות לבה של הרי געש. להתפתחות רוחנית כדאי לשאת אבן סגולה כדוגמת אמטיסט, ואילו להצלחה בעסקים מומלץ להסתייע באבן צהובה כגון סיטרין. קריסטלים סגולים מסוג אמטיסט או צ'ארואיט עשויים לתרום גם לשפע ולהצלחה, בעיקר אם הם מקרינים אל הכותל הדרום-מזרחי של הבית או החדר. חדרי ילדים "רעבים" לגוונים ירוקים ולכן נשבץ בהם קריסטלים מסוג דיופטז או סרפטיין או קונזייט או פרינייט או פרידות או אמרלד או כולם גם יחד. גם הכותל המזרחי של הבית ישמח לקבל קריסטלים בגוונים של ירוק.

נהוג לטהר קריסטלים לפני השימוש בהם: יש העושים זאת באמצעות שטיפה במי ברז, יש המשרים אותם במי מעיין טהורים, יש המסתייעים במי גשם ויש המוסיפים מלח למי הטיהור. יש שפשוט שוטפים ומשתמשים, ויש המשרים את הקריסטלים למספר שעות. מכל מקום, קיימים קריסטלים פריכים בעלי רמת קשיות נמוכה ורמת ספיגה גבוהה, אשר אסור להשרותם או לשוטפם במים כלל וכלל מחשש פן ייסדקו.
תמיד כדאי להתייעץ עם בעלי ניסיון.


מאמרים קשורים

Back to top button