משמעות השם

פירוש השם בנימין

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם:  1. האחרון בבני יעקב, שנולד לו מרחל (ברא' ל"ה יח) ומשמעו בן כוחי ואחרית אוני.
2. אחד השרים שהחזיקו בניין חומות ירושלים  (נחמיה כ"ג ג).

יסודות הטבע בשם:  ב- אדמה  נ- מים  י- אדמה  מ- מים  י- אדמה  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

בשל מופען הכפול של האותיות נ' ו- י', שתיהן אותיות דומיננטיות והשפעתן חזקה יותר מהאחרות של אישיות אדם זה. ניתוח זה יתייחס להשפעתה הדומיננטית של האות נ' אך אין לשכוח כי לאות י' השפעה מובהקת ומקנה היא תכונות וכישורים הנגזרים מנוכחותה הכפולה בשם. בהשפעת המים, העקרב והאות נ', אדם זה יתגלה כרגיש ופגיע, זקוק לחיזוקים, חום, אהבה וחמימות ובעל צורך  בתשומת לב. הקלף מלמד על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור, על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. מציין טרנספורמציה מהישן לחדש.

לאדם זה נטייה לתהפוכות ושינויים. יש ובחייו יחווה פעמים רבות תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד. בולטים אצלו המחשבה הזריזה, השקולה והמאופקת כמו גם העזרה, אומץ לב, אינטואיטיביות ונכונות להתמודד עם קשיים ומכשולים. פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. לאדם זה מידה רבה של מיניות. למין חלק חשוב בחייו, לטוב או לרע. על פי רוב, יתגלה בחוץ כנוקשה ויציב אולם ביסודו, מונע הוא על ידי רגשות ואינטואיציה, גם אם קשה להבחין בכך. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים, הוא מסמל פנימיות ורוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה.

זהו אדם בעל יכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. נוטה הוא לאהוב פילוסופיה ומיסטיקה אם כי בהשפעתה החזקה של האדמה חי הוא עם רגליים יציבות על הקרקע. יאהב הוא יציבות ומסגרת, יוקיר משמעת, חריצות, דבקות במטרה , עקביות, קפדנות ואחריות. בכל הקשור לעולם העבודה, מבורך הוא: מוסר עבודה גבוה, כושר ניתוח הנעשה בדקדקנות, לפרטי פרטים. בהשפעת המספר הנומרולוגי, המזוהה עם מזל טלה, הוא בן למשפחת מזלות האש, אדם זה ניחן ביכולת ביצוע מרשימה, אנרגטי ואקטיבי. זוהי נפש עליזה ואופטימית, נדיבה וטובת לב. הוא יתגלה כטיפוס חברתי וחברותי, אוהב אדם, אינו אוהב להיות יוצא דופן ומתאים עצמו למסגרת.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button