משמעות השם

פירוש השם גידי

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם:  קיצור השם 'גדעון'.

יסודות הטבע בשם: ג- אש י- אדמה ד- אש י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

שני יסודות מעצבים את אישיותו של אדם זה: אש ואדמה. גם המספר הנומרולוגי קשור ליסוד האש שכן מזוהה הוא עם מזל טלה וכוכב מאדים. בהשפעת האש, זהו אדם חם ולבבי, בעל יצרים ודחפים חזקים, בעל תשוקה לוהטת. נפש עליזה ואופטימית, הנוטה להקיף עצמה באנשי מעשה היודעים כיצד יש לחגוג את חגיגת החיים. מתקשה הוא לדחות סיפוקים ומתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו כמו גם מתקשה לעקוף מכשולים ונוטה להסתער עליהם חזיתית, גם אם לעיתים מוצא עצמו מטיח הראש בקיר. הוא ניחן באנרגיה רבה וביכולת ביצוע מרשימה.

בהשפעת האדמה והמזל, אדם זה בורך בכל הקשור לעולם העבודה. מומחה בלהוציא דברים מן הכוח אל הפועל, בעל יכולת להפיק מנתונים גולמיים, מוצר מושלם. יש בו יכולת ניתוח הנעשה בקפדנות, שיטתיות, סבלנות, שליטה מלאה, נחישות וערנות. כושר האבחנה המופלא שלו עומד לזכותו בדרכו למימוש שאיפתו לשלמות אך עומד לו לרועץ כאשר משתלב בביקורתיות הטבועה בו. או אז, אין דבר נסתר מעיניו, ואין הוא בוחל במילים לשקף דעותיו. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית, מסמלת את המטאפיסי- העל אנושי ומרמזת לכך, שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה.

הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. בחיבור עם הקלף, לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. זהו אדם תאוותן ומיני, נוטה לביתיות ומשפחתיות, אולם בגין אופיו האימפולסיבי עלול למעוד מעת לעת. את ילדיו ישאף לחנך באווירה עליזה ואופטימית. האש שבו עשויה ללבות בו רגשות שליליים והתפרצויות בלתי נשלטות. מומלץ לו לעבוד על עידון ותיעול הכעסים אל מחוצה לו. בעיני חבריו נתפס כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור וציני, חכם וביקורתי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button