משמעות השם

פירוש השם נטע

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שתיל, צמח נטוע, עץ רך "ועשה קציר כמו נטע" (איוב י"ד ט).

יסודות הטבע בשם: נ-מים ט-אש ע-אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

על העידרו של יסוד האוויר מהשם, היסוד המקנה את הכישורים המחשבתיים, יצירתיים, אינטלקטואלים ותקשורתיים, מפצה במעט המספר הנומרולוגי אשר מזוהה עם מזל קשת, הוא בן למשפחת מזלות האש. כוכב צדק ומזל קשת מקנים לאדם זה את אהבת המרחבים והחופש, את הראייה הרחבה והמערכתית ואת הנטייה לדבר הגות,רוח ופילוסופיה. בהשפעתם אדם זה ניחן ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למונחים מעשיים, באינטליגנציה גבוהה, בכישורים יצירתיים אותם הוא מבקש לבטא, בכישרון להדרכה ולהוראה ומכאן, ביכולת מילולית קולחת ובהירה. מטבעו, ישאף לצד, לכנות וליושר ויתקשה לקבל מרות.

פירוש האות הדומיננטית נ' בארמית הוא דג, לכן מייצגת האות פוריות ומיניות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. בהשפעתה, אדם זה יתגלה כמגנטי, ארוטי ומיני מאוד, בעל עוצמה רבה המוקרנת לסביבה כולה. למין חלק חשוב בחייו לטוב או לרע. בשילוב השפעת המים, הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה, מושפע מאוד מהעולם הסובב אותו, כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך. זהו אדם הזקוק להרבה חום ואהבה, הדורש תשומת לב וחמימות.

במערכת הזוגיות יתגלה כטיפוס ביתי האוהב את בן הזוג, מנסה לתמוך ולעזור לבן הזוג ולילדים, מבלי להכריח אותם לקבל עזרה. למעשה, העזרה הכי גדולה שלו היא הנוכחות שלו. עדיין, יבקש את מרחב המחייה שלו ויצפה שלא יפריעו לו ויקבלו אותו כמו שהוא.בהשפעת העקרב הוא בעל מידה רבה של אומץ לב, העזה, החלטיות, נחישות ואף עקשנות. קשיים וסכנות אינם מפחידים אותו, מכשולים מחשלים אותו והוא נכון לפעולה בכל עת מצוקה. מסר הקלף מלמד על הצורך במחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. מציין טרנספורמציה מהישן לחדש.

אדם זה מועד לתהפוכות ושינויים בחייו, לעליות וירידות חדות במצב רוחו. יש ובחייו יחווה פעמים רבות תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד. הדג (פירוש ה"נון" בארמית) הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל לפנימיות ורוחניות. האות מסמלת רוחניות, מיסטיקה. לאדם זה היכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית, הוא בעל זיקה לכל הקשור למסתורין, סקרן המבקש למצוא את הנסתר מהעין, בעל זהירות טבעית ויכולת לשמור סוד. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בתוקפנות, עקשנות יתר, בסרקסטיות ובמידה של התנשאות ורברבנות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button