משמעות השם

פירוש השם דקלה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: מבני יקטן (ברא' י' כז) ולדעת מיעוט זהו גם שם מקום.

יסודות הטבע בשם: ד- אש  ק- מים ל- אוויר ה- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית:ד' ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (The Empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:

על היעדר יסוד האדמה בשם, מפצה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל גדי, הוא בן למשפחת מזלות האדמה. בהשפעת יסוד האש הדומיננטי זהו אדם חם ואנרגטי, מתלהב, מתרגש, מהיר תגובות ואמיץ מאוד. הוא ניחן ביכולת ביצוע מרשימה ובמידה רבה של מעשיות. בשילוב עם השפעת נוגה, זהו אדם המבקש להיות נחשק, לאהוב, לשתף פעולה.

אדם בעל משיכה מינית, צורך בזוגיות וביחסים אינטימיים עד לכדי דבקות רגשית. הוא מתקשה לדחות סיפוקים ומתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו. יש בו מן החלוציות, הנכונות לפעולה ולעשייה. האות ד' מסמלת את הדלת- המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה.

לאדם זה היכולת לבחור בין חיי שפע שהם תולדה של פתיחת הדלת, לבין חיי דלות שהן תולדה של סגירת הדלת. השפע והטוב קורם בהבנה שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני. הוא בעל יכולת לשלב בין חומר לרוח בתוך המהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית באדם. יחד עם זאת, בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא נוטה שלא להתפעל מרעיונות פילוסופיים מופשטים או מכאלה שאין תועלת בצידם. זהו אדם בעל חוש מפותח לאסתטיקה, אומנות ויופי ובעל היכולת להגשים וליישם חוש זה הלכה למעשה בחיי היום יום. הוא אוהב לאהוב, שוחר שלום, מוסרי ודורש צדק.

במבנה הזוגי הוא נוטה להתמסרות כמעט מוחלטת לבן הזוג, אהוב ונאמן, חושני ומיני, זקוק לחום,אהבה ותמיכה אך מעניק זאת בחזרה. צפוי להיות הורה מסור לילדיו אותה יטה לחנך על ברכי ערכים קונפורמיסטיים.

בסל חולשותיו: עקשנות, חוסר יכולת להגיע להחלטה עצמית ולעיתים חוסר יציבות. במגעיו עם הסביבה נוטה להתנהג כילד, וכך גם נתפס: מעניין ומצחיק אך לא אחראי מספיק. הוא ישתדל להיות בחברת אנשים, לעזור ככול האפשר, אוהב לשמח אנשים ולהרשים גברים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button