משמעות השם

פירוש השם רון

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם:  זמר, שיר, גיל.

יסודות הטבע בשם:  ר- אוויר  ו-  אדמה  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי:200.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (The Sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:

היעדר יסוד האש בשם מפוצה על ידי מופעה של השמש. זו, מסמלת את ברכת האל בעולם החומר. השמש קשורה לנתיב הגשמי ולנתינה ללא תמורה. בגינה אדם זה ניחן בעוצמה, כוח, מרכזיות, שפע והצלחה, טוב ואושר, תמימות וילדותיות, אור וחום. השמש ממריצה את עולמו הרוחני של אדם זה, מסייעת להתפתחות כוח הרצון שלו ומאפשרת לו לפתח עצמו בצורה הגיונית ועקבית. תכונות אלה מחוזקות בהשפעת יסודות האוויר והאדמה.

המס' הנומרולוגי מזוהה עם כוכב אורנוס ומזל דלי הנשלטים על ידי יסוד האוויר. בהשפעת אלה, אדם זה מאמין באידיאלים גבוהים כמו צדק ושוויון ומוכן להילחם למענם. זהו אדם שניחן בכל הקשור בתנועה ובתקשורת, הוא בעל ידע רחב, נטייה לחקרנות ולניתוח, חשיבה מהירה וקולחת בעל יכולת שימוש מופלאה במילה הכתובה והמדוברת. כאוויר הנע מהר, גם הוא, נע מהר, לא שקט, לא רגוע, אוהב שינויים ועשוי לסבול מקביעות. נטיות אלה ממותנות בזכות השפעת יסוד האדמה והמס' הנומרולוגי המחזקים אצלו את המעשיות, הסדר, הארגון, העקביות, הדבקות במטרה והחריצות. הוא יתגלה כטיפוס מעשי, היודע מתי לוותר על האידיאלי למען האופטימאלי.

למרות נוכחותו של יסוד האוויר בשם והנעתו את האדם אל הרוח, אדם זה יחשיב יותר ערכים חומריים, יעריך את התארים האקדמאיים הרשמיים על פני חוכמה הנרכשת באמצעות ניסיון חיים וישאף להימנות על חוג חברתי מכובד המעניק יוקרה לחבריו. זהו אדם הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו.

בהשפעת יסוד המים, הוא רגיש ופגיע, זקוק לחום, תמיכה ואהבה אך את הקשר הרגשי שלו יבסס יותר על מעשים וביטויים חומרניים מאשר על מחוות רגשיות. לאדם זה יכולת נתינה מבלי לצפות לתמורה ויכולת לחבר את משאלות הרוח עם הצרכים הפיסיים של הגוף. הוא טיפוס המישיר מבט, גלוי, מקשיב ללבו והולך אחריו. האות ר' מסמלת יכולת ילודה ופריון אצל בני אדם.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button