משמעות השם

פירוש השם שלמה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: בנו של המלך דוד, מתמנה למלך על ישראל בהיותו בן 12 שנים (מ"א ב' ב-ג), מחשב לחכם באדם, בנה את בית המקדש  ומלך על ישראל בתקופת "תור  הזהב" בימי המקרא.   

יסודות הטבע בשם: ש- אש/מים ל- אוויר מ-מים ה-אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:ש'  ערך גימטרי: 300.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס'  20- יום הדין (Judgment).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

על היעדרו של יסוד האדמה מהשם מפצה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזלות שור (אדמה) ומאזניים (אוויר). בהשפעת האות הדומיננטית ויסוד האש אדם זה ניחן במידה רבה של נחישות וכוח משיכה, ביצריות וחושניות, בנמרצות וחום.

האות ש' מסמלת את השן, האיבר בגוף האדם שגורם לשינוי במהות המזון שהאדם מקבל. סמל למהפך או שינוי. יסוד האש הוא סמל לשינוי וטרנספורמציה של מצב נמוך יותר למצב גבוה יותר. הקלף מסמל מהפך, שינוי, מצב חדש הנוצר מתוך הארה הבאה ממאורע או פעולה חיצונית. השפעתם המשולבת של האות, יסוד האש, נראים באופק טרם התרחשותם ומאפשרים לו להתכונן אליהם.

פלוטו גורם לאדם זה להסתיר את מחשבותיו מסביבתו ולא לחשוף את שהוא רואה, מרגיש או חושב. הוא מצטיין בכושר הישרדות ועמידה בתהפוכות החיים, דבק בהחלטותיו ונכון להילחם למען השגת מטרותיו אף הם לעיתים אין כל ערך למטרה ונשאר רק הרצון להשיגה.

בהשפעת המספר הנומרולוגי אדם זה ניחן בשלווה פנימית ובנטייה להרמוניה, שלום ופיוס. הוא אינו מתיימר מהרפתקנות ומסיכונים גופניים ויעדיף לחיות בסביבה נוחה, מרווחת ושופעת שכיות חמדה. הוא אינו טיפוס של פורץ מסגרות, וישתדל לנווט את דרכו בתלם הקונפורמי מבלי לעורר מהומות מיותרות. מן ההיבט הרומנטי, זקוק הוא למסגרת מחייבת, כלומר לנישואים. ישעה כל שביכולתו כדי לשמור על שלום הבית שכן השקט וההרמוניה חשובים לו מאוד. צפוי להיות הורה גמיש וותרן. הוא מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואלים אך מבכר את הנאות החושיות והחושניות.

חולשותיו עשויות להתבטא,בין היתר, בנטייה להזדהות כמעט מוחלטת עם הזולת עד כדי אובדן העצמי, בחוסר שקט ורוגע, בנטייה לברוח מהמציאות ומהתמודדות ובעקשנות רבה. מקרין הוא סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת, שואף לרצות את הסובבים אותו ומוכן להשקיע על מנת להתחבב על רואהו.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button