משמעות השם

פירוש השם אילנה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: הטיה נקבית ללשון 'אילן': שם כולל לעץ סרק ולעץ פרי "אילן בגוא ארעא" (דני' ד' ז).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר י- אדמה ל- אוויר נ- מים  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (The Fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקושר לכוכב: כחול.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:

באישיות אדם זה דומיננטית השפעת יסוד האוויר יחד עם זאת ניתן לראות כי כל יסודות הטבע תורמים לו מתכונותיהם. האוויר מסמל איזון, אנרגיה יצירתית, שכל. חשיבה, תקשורת, פריצה רוחנית ויצירה. זהו אדם יוצא דופן. מקורי ולא שגרתי בעל נטיות לעולם הרוח והרוחניות.

נוכחות האדמה בשם ממתנה במעט את נטייתו זו ומחברת אותו אל שורשי עולם החומר. הוא מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואליים אך מבכר את ההנאות החושיות והחושניות. הרפתקאות וסיכונים אינם זרים לו אולם יעדיף לחיות בסביבה מרווחת ושופעת שכיות חמדה. זהו אינו אדם אגואיסט אך לא יצא מגדרו כדי לגרום נחת לאחרים. יש בו מידה רבה של תמימות, ילדותיות, אימפולסיביות, נטייה ללכת אחר רעיונות נעלים ואינטואיציה מפותחת. הוא זקוק למרחב פעולה מלא ולמרחב מחייה ללא הצקות.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית. הבעיה היא שהוא מבין רק מהויות רוחניות לוגיות מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון הבנה מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים. מכיוון שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסביר או להבין אותם לוגית אלא דרך חוויה, קשה לו להתמודד עם מהויות אלו ולרוב הנטייה היא לבטל או להתעלם מהם.

בהשפעת אורנוס הוא מועד למהפכים ושינויים בתחום הלוגי, המחשבתי. יש ויחווה מצבי רוח הנעים מהתרוממות נפש לדיכאון, משבעות רצון לאכזבה, ניגודים אשר עשויים לגרום לו חוסר יציבות.

במישור הזוגיות, זקוק למסגרת מחייבת, הוא איש של בית, בעל תאוות ויצרים אך בעל מיניות פתוחה. נוטה לבחון ולבדוק את בן זוגו כל הזמן ולמתוח ביקורת. הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. הוא צפוי להיות הורה גמיש וותרן על אף היותו מעט עקשן. ניכרת בו חוסר היכולת להגיע להחלטה עצמית אולם מטבעו ניחן בשלווה פנימית ובנטייה להרמוניה. 

אדם זה אינו מתיימר לתקן את העולם ומעדיף להעביר את חייו בנעימות תוך שהוא שואף להתחבב על כל רואהו ולרצות את הסובבים אותו. להיטות זו עשויה לגרום לו להססנות ולחשש מפעולה. בחברה, הוא נתפס כסמכותי ובעל דעה, מושך אליו מידה רבה של תשומת לב וקנאה. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button