משמעות השם

פירוש השם אילנית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: צורת נקבה ל'אילן'.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר י- אדמה ל- אוויר נ- מים  י- אדמה ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

מבין שלושת יסודות, ליסוד האדמה השפעה דומיננטית באישיותו של אדם זה שכן המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל שור, בן למשפחת מזלות האדמה וכך גם מזל בתולה. בהשפעת האות הדומיננטית, האדמה, הבתולה והמספר הנומרולוגי, אדם זה יתגלה כאדם יציב, ארצי ובעיקר חומרי. יש בו מידה רבה של אחריות, מהימנות, סבלנות, נחישות, קפדנות ויסודיות.

הוא בורך בכל הקשור לעולם העבודה, ביכולת להוציא דברים מן הכוח אל הפועל, ביכולת להפוך רעיונות מופשטים למושגים מעשיים. יש לו כושר ניתוח מעולה המתבצע בשיטתיות, פרט אחר פרט מתוך שאיפה לשלמות. אדם זה ניחן בטביעת עין חדה ליופי, אמנות ואסתטיקה. יש לו נטייה לשלווה פנימית, הרמוניה ושלום. הוא אינו מתיימר לתקן את העולם ויעדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימים אל יחד עם זאת, נכון הוא להעמיד עצמו לשירות הזולת.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. זהו אדם צנוע ללא קשר לחינוכו, בעל לב פתוח. הקלף מדגיש כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. בנוסף, מסמלת האות י' הארה רוחנית והתקרבות רוחנית ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותנים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. בחיבור עם הקלף- לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה נכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. יש לו, לאדם זה מידה רבה של תאוותנות אך מיניות מועטה (בעיקר בשל היעדר השפעת יסוד האש).

הוא אדם ביתי, הנוטה לבדוק ולבחון את בן זוגו כל העת תוך העברת ביקורת ומבלי שהפרטים הקטנים נסתרים מעיניו. יש ותמצא בו מידה רבה של עקשנות, עצלנות וחוסר יכולת להגיע להחלטה עצמית. במגעיו עם הזולת מקרין הוא סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button