משמעות השם

פירוש השם אריק

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: הטיית חיבה לשם 'אריה'.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר  ר- אוויר י- אדמה  ק- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה  (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקושר לכוכב:
 כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:

ליסוד האוויר השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה גם בזכות המספר הנומרולוגי המזוהה עם המזלות תאומים ובתולה השייכים למשפחת מזלות האוויר והאדמה, בהתאמה. בהשפעתו אדם זה ניחן בכישרון מילולי מפותח מאוד, יודע להתנסח ולבטא עצמו באופן מדויק וקולח, חד לשון בעל חוש לביקורת צינית ואף אירונית, כריזמטית ושנון. במהותו, זהו אדם רציונלי, לוגי אשר מודע למהפכים בתחום הלוגי בהשפעת כוכב אורנוס.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את מהות הרוחניות. הבעיה היא שאדם הנמצא תחת השפעתו  נוטה להבין רק מהויות רוחניות לוגיות מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון הבנה מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים. מכיוון שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסביר או להבין אותם אלא דרך חוויה קשה לו להתמודד עם מהויות אלו ולרוב הנטייה היא לבטל או להתעלם מהם.

זהו אדם המחבב מאוד את התנועה, התניידות, מוכן להקריב רבות כדי לזכות בניחוח הרפתקה, סולד ממסגרת ומשגרה, מסתגל בקלות למצבים הפכפכים ומחבב את השינוי. הוא נידחף בעת ובעונה אחת למספר רב של אפיקים שונים ומנוגדים. את בן הזוג הוא יטה לראות כחבר ולא כמשהו שיש להיתלות בו או לגרום לו לתלות כלשהי. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מעניין ומרתק. יש בו מידה של ילדותיות ותמימות, אך גם מידה של אימפולסיביות. עשוי להתגלות כלא יציב אהבה ולא רומנטי דיו. אל ילדיו יתייחס באופן פתוח מאוד, לא רשמי ואף חברי. ישאף לחנכם באווירה צוהלת וחוגגת מבלי להרהר בגישות פדגוגיות. זהו אדם שזקוק למרחב פעולה מלא, למרחב מחייה נטול הצקות.

מגרעותיו יתבטאו בנטייתו לראות לרוב את הדברים הרעים ולתת תשומת לב מועטה ליופי החיים, בחוסר יכולת לראות את המכלול של הדברים ובאפשרות להתנהגות שמקורה אינו בחשיבה תחילה. הוא אוהב לעזור לזולת וגם אהוב ביותר בחברה. יעדיף להתאים עצמו לסביבתו ולא להיות חריג. אל עניין הזוגיות הוא יתייחס באהדה רבה אך בשל אופיו המעט אימפולסיבי עשוי למעוד מעת לעת. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מעניין ומרתק אך אינו יציב דיו באהבה. את ילדיו ישאף לחנך באווירה אופטימית ועליזה. זהו טיפוס חברתי וחברותי, אוהב אדם ואוהב לשמח אנשים, חובב טיולים, נסיעות ובילויים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button