משמעות השם

פירוש השם ליהיא

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'לי' ו'היא'.

יסודות הטבע בשם: ל- אוויר י- אדמה ה- אש י- אדמה א- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

נוכחותם הזהה של יסודות האוויר והאדמה בשם מדגישים את עוצמת השפעתם של הרוח והחומר באישיותו של אדם זה. מקצת הנומרולוגים מתייחס אל המספר 11 כאל רטט גבוה של המספר 2. על פי גישה זו ניצבת בפני האדם זכות הבחירה בין הנתיב הרוחני המושפע מן המספר 11, לבין הנתיב היצרי- גשמי המושפע מן המספר 2.

הנתיב הרוחני מזכה אדם זה בפוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים. הוא ניחן בנפש הזוכה בהשראת כוחות עליונים, באידיאלים נעלים ושאיפות חברתיות נשגבות, בכוח רצון חזק ובנחישות. זהו אדם השואף להשיג ידע רוחני על מנת שיוכל לחלוק אותו עם זולתו. לא אחת יחוש כי האמת מצויה ברובד אחר של המציאות ובוודאי שלא ברובד הגשמי ויפעל מכוחו של "קול פנימי" המכוונו בחייו. באדם זה פועמת אנרגיה יצרית עזה העשויה לעדן עצמה אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים. הנתיב הגשמי מזכה אדם זה בכושר ניתוח מעולה, ביכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה, ביכולת בחינה וחקירה דקדקנית, שקדנית, פרט אחר פרט בסבלנות ונחישות רבה. שאיפתו של אדם זה היא להתקרב אל עצמו למען השג שלמות.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית. האות מסמלת את המטאפיסי העל אנושי, על טבעי ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות.

בחיבור עם הקלף- לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עמה. זהו אדם תאוו ויצרי אך פחות מיני, יותר איטי ומאוד ביתי. לאדם זה נטייה להתפרצויות לא נשלטות, לרגשות שלילים ולמידה של אלימות אך יחד עם זאת, יש לו היכולת להשתנות ולהתגבר על התכונות השליליות שלו. בעיני חבריו נתפס הוא כחרוץ, רציני, ציני, חכם ואינטליגנט, ביקורתי ובעל חוש הומור.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button