משמעות השם

פירוש השם מרגלית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: אבן יקרה מהים, אבן טובה: קורל, צדף, פנינה.

יסודות הטבע בשם: מ- מים ר- אוויר ג- אש  ל- אוויר  י- אדמה  ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית,סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

לכל ארבעת יסודות הטבע השפעה על אישיות אדם זה אם כי ליסודות המים והאוויר השפעה מעט יותר דומיננטית מאשר לאחרים. בהשפעת המים זהו אדם אשר ניחן ברגישות גבוהה, באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. מידותיו הבולטות הן רחמים, רצון כנה ועומק לעזור לזולת (העזרה יכולת להיות פיסית, נפשית או רוחנית), יכולת להזדהות עם הזולת, להיכנס לרבדים העמוקים של עולם הרגשות ברכות, ביצירתיות ובתעצומות נפש. 

בקלף התלוי, פניו אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים. מדגיש את ההקרבה העצמית, את צורך לוותר למען הזולת.

האות מ' מסמלת את יסוד המים – מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. זהו אדם שופע הרוצה לתת ולעזור אך דרך פעילותו אינה בהכרח חיצונית ונראית לעין כי אם בהסתר, מתחת לפני השטח כ- "מים שקים חודרים עמוק", העשייה והעזרה נעשים בשקט ובצניעות מתוך רצון לעזור ולהועיל גם לאחרים ולא מתוך רצון להצלחה עצמית בלבד. כמים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים, הוא ניחן ביכולת הסתגלות וגמישות למצבים שונים. כמים, עשוי להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ, אך סוער ורוחש פעילות (חיובית או שלילית) בפנים.

לאדם זה תכונות מיסטיות מובהקות ונטייה לחיי רוח אך יחד עם זאת, זהו אדם שורשי, עם שתי רגלים על הקרקע, שאפתן, בעל כושר התמדה, עיקשות וכוח רצון. אל עניין הזוגיות הוא התייחס בכובד ראש וברצינות, אך אין לחשוד בו בשמרנות יתרה. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מעניין ומרתק אך אינו יציב דיו באהבה. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש בהם תועלת חומרית כלשהי ולחנך לחיים הרמוניים עם הסביבה.

חולשותיו יתבטאו בין היתר בנטייה להתנתק מהמציאות ובנטייה לכעסנות ורגזנות. הוא יבקש להימצא בחברת אנשים שנונים ופיקחים, טיפוס נעים, נוח ומקובל בחברה, אהוב וחברותי. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button