משמעות השם

פירוש השם עדו

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: נביא אשר כתב את דברי ימי רחבעם ומלחמותיו עם ירבעם בן נבט (דב"ה י"ב טו).

יסודות הטבע בשם: ע – אדמה ד – אש ו – אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע'.  ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 15 – השטן (The Devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול – סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

השפעתו של מזל גדי בשם חזקה מאוד שכן גם המס' הנומרולוגי 8 מזוהה עם מזל גדי. יתרה מזאת, יסוד האדמה ומאפייניו משפיעים באופן מובהק על אישיותו של אדם זה שכן שתיים משלוש אותיות השם נשלטות על ידי יסוד האדמה כמו גם מזל גדי.

זהו אדם ארצי, יציב, קר רוח, עקבי, עקשן ובעל כושר הסתגלות למציאות. הוא אינו נרתע מקשיים, אינו נסוג מהתחייבויות ולא מאחריות שהוא נוטל על עצמו וניחן בכוח עבודה בלתי רגיל. קלף השטן מסמל חומריות ויצרים חומריים, רצון להצליח ולעלות על אחרים מבחינה חומרית, תאוות חומרניות, אי רצון או חוסר יכולת להבין דברים או מהויות רוחניות.

שילוב של יסוד האדמה עם יסוד האש והשפעתו של הקלף, מעוררים באדם זה את היצרים והתאוות ביותר. חייו ורצונותיו הם בעולם החומר. היעדר יסודות המים והאוויר מפוצים חלקית ע"י השפעת המס' הנומרולוגי אשר מקנה לו תכונות מיסטיות מובהקות. גם האות הדומיננטית, ע', המסמלת את עין האדם, זו הרואה מבחינה פיסית את העולם החיצון וזו הרואה אל תוך האדם פנימה, אל אישיותו, אופיו ונשמתו – מחזקת אצלו את היכולת לקלוט את זולתו ברגישות רבה תוך שימוש באינטואיציה מפותחת.

הוא ניחן בקסם אישי אשר מהווה מוקד משיכה לסובבים אותו. לאדם זה סגנון חשיבה מתוחכם ודרך פעולה מתחכמת, הוא פיקח ומבכר סביבת אנשים שנונים ופקחים אך חולשתו מתבטאת ביכולת למידה, בהתמודדות עם ידע עיוני ובדברי הגות. הוא בעל הומור, אוהב לצחוק ולחייך אך גם קל להתרגז וברגע של כעס מסוגל לאבד שליטה כליל עד לרגע בו הוא מטפל במה שהרגיז אותו. לאחר מכן, הוא שב ונרגע במהירות.  


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button