משמעות השם

פירוש השם רונה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: צורת הנקבה לשם 'רון'.

יסודות הטבע בשם:  ר- אוויר  ו- אדמה נ- מים ה-אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי:200.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (the sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:

לכל ארבעת יסודות הטבע השפעה מאוזנת על אישיות אדם זה אך כל אחד מהם תורם את השפעתו בהיבט אחר המרכיב את המכלול. יסוד האוויר משפיע על עולמות המחשבתי ואינטלקטואלי של אדם זה. בהשפעתו, הוא ניחן בכישורים תקשורתיים מופלאים, ביכולת התנסחות בהירה וקולחת, בחופשיות ובקלות הבעה, בצמא לידע ובנטייה לאסוף מידע בתחומים רבים אם כי לרוב, לא יעמיק בנושא מסוים.

האש בשילוב המספר הנומרולוגי מזכים אדם זה באנרגיה רבה וביכולת ביצוע מרשימה, בנפש אופטימית ועליזה, נדיבה וטובת לב. יש בו מידה רבה של אומץ לב, יושר אישי יוצא דופן ויכולת לומר את דבריו בלי ללכת סחור סחור. לא אחת יתקשה לעקוף מכשולים ויטה להסתער עליהם חזיתית, גם אם לעיתים תכופות ימצא עצמו מטיח את הראש בכותל. זהו אדם שנוטה לנוע מהר, אוהב שינויים, "סובל" מדברים קבועים, מתקשה לדחות סיפוקים ומתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו. בסקרנות ילדותית מבקש הוא לחקור כל דבר הנקרא בדרכו ובאין אתגרים, ימציא אותם. אל עניין הזוגיות יתייחס באהדה רבה ויתגלה כאדם משפחתי, הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג, כמיני ויציב בקשר הזוגי, כמבקש יציבות אף במקום מגוריו. לרוב, יהיה בן זוג מעשי וחומרי ופחות רומנטי ורגשי.

בהשפעת השמש, ביכולתו לחבר את משאלות הרוח עם צרכיו הפיסיים של הגוף, לתת מבלי לצפות לתמורה, להיות גלוי והישיר מבט, להקשיב ללבו ואף ללכת אחריו. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בגאווה ויהירות, בפזיזות הדעת, בכעס ובחוסר שלווה, במיניות מוגזמת ובנטייה לשבור מוסכמות ומסגרות. במגעו עם הזולת נוטה לנהוג כילד וכך גם נתפס: מעניין ומצחיק אך לא מספיק אחראי ויציב. משתדל להיות בחברת אנשים ומנסה לעזור כמה שיותר, אוהב לשמח אנשים ואוהב להרשים גברים (או נשים) – גם אם לא תמיד זה מצליח. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button