משמעות השם

פירוש השם רות

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: (רעות, רצון) אישה מואבייה מימי השופטים, נישאה לבעז בנה של נעמי. על פי התלמוד כתב שמואל הנביא את ספרו, את  ספר השופטים ואת ספר רות. (ב"ב יד)

יסודות הטבע בשם: ר- אוויר  ו-  אדמה  ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ר'.   ערך גימטרי: 200.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (the sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:

בהשפעת יסוד האוויר ומספר הנומרולוגי אדם זה בורך בכישורים יצירתיים יוצאי דופן והוא חש צורך פנימי עמוק לבטא יכולות אלה. השמש מעצימה בו את האנרגיה היצירתית, את הדחף ליצור ולזכות בהכרת הסובבים אותו, את החיוניות ואת תחושת העצמיות. גם כישוריו התקשורתיים מפותחים ביותר וכוללים יכולת התנסחות רהוטה וקולחת (בכתב ובעל פה) וכשרון להדרכה ולהוראה.

הוא בורך ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למונחים מעשיי, באינטליגנציה גבוהה ובחוש הומור מושחז. הוא טיפוס של אוטו- דידקט כלומר, מסוגל ללמוד מתוך ספרים מבלי להזדקק למסגרת רשמית וממוסדת. לרוב יתגלה כאדם שאינו זקוק לאחרים כדי להיות מאושר, לכן רק לעיתים נדירות יחוש בדידות או שעמום, הוא בעל חוש צדק טבעי, אדם ישר וכן, המקשיב ללבו והולך אחריו, המישיר מבט ואינו מסתתר מאחורי מסכות ורעיונות. לא אחת יימצא כאדם שאינו נלהב לקבל את מרותם של האחרים אך את הוראותיו שלו נוטה להציג כצווים שאין עליהם עוררין. הוא מקנה חשיבות רבה לאישיות החיצונית המודעת של האדם ומבקש לייחד את עצמו מאחרים.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בגאווה ויהירות, בנטייה לברוח מהתמודדות ומהמציאות, ביכולת להזדהות עם הזולת עד כדי אובדן העצמי, באי לקיחת אחריות ובחוסר שקט ורוגע. ביחסיו עם בני המין השני הוא זקוק לגירויים שכלים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים, במבנה הזוגי יתגלה כאדם שאוהב יציבות הן בקשר והן במקום מגוריו, אדם שקשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג אך נוטה לבסס את קשרו הרגשי על מעשיות וחומרנות ופחות על מחוות מילוליות רגשיות. הצד המילולי שלו חזק יותר במישור המקצועי. את ילדיו ישאף לחנך באווירה פתוחה וליבראלית. החוג החברתי החביב עליו יהיה מורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואליים.  


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button