משמעות השם

פירוש השם יהלי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, קרן כהן
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'יה' ו'לי' במשמעות אלוהים לי.

יסודות הטבע בשם: י- אדמה    ה-  אש   ל- אוויר    י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  י'.   ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 9 – הנזיר  (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

נוכחותה הכפולה של האות י' בשם מעצימה את השפעתה של האות הדומיננטית, של יסוד האדמה ושל מזל בתלה על אישיות אדם זה. אמנם מזל בתולה הוא בן למשפחת מזלות האדמה וניתן היה להניח כי בהשפעתו ובהשפעת האדמה חייו ורצונותיו של אדם זה יתמקדו בעולם החומרי והגשמי, אולם האות י' מסמלת הארה והתקרבות רוחנית, מסמלת את המטאפיסי ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. 

בהשפעת האות הי' ובהשפעת הבתולה, אדם זה נע בין החומר והרוח, מביא את החומר תחת בקרת השכל, עושה שימוש מושכל במוח כדי לעצב את החומר. מכאן הוא בורך בכל הקשור בתחום העבודה: יודע כיצד להוציא מן הכוח אל הפועל, מסוגל להפיק מנתוני יסוד בסיסיים מכלולים שלמים, בעל כושר ניתוח מופלא הנעשה בקפדנות ודייקנות, בסבלות וערנות, בנחישות ובשיטתיות.

 אדם זה ניחן ביכולת אבחנה חדה, בפקחות, בזריזות מחשבה, בנטייה לבחון את הדברים לעומקם ורק לאחר מכן יפנה לביצועם ובזיקה לכל סוגי המחקר המדעי. מפעמת בו שאיפה לשלמות ונטייה להתעמק בפרטי פרטים, לעיתים על חשבון הראייה הכוללת. 

בהשפעת יסוד האש והמספר הנומרולוגי הקשור לו – בשל היות מזוהה עם מזל אריה, בן למשפחת מזלות האש- לאדם זה אישיות עצמאית, דינאמית ולעיתים אף דרמטית. הוא ניחן באומץ, כושר החלטה וכוח רצון, בביטחון עצמי, בכריזמה ובכוח משיכה אישי. לא אחת יסבור כי כולם חייבים לסור למרותו ועל כן לא יהסס לכפות את דעותיו על אחרים, אך יחד עם זאת, זהו אדם הקשור לתחומי העזרה והסיוע לזולת, בעיקר בכל הקשור לגוף הפיסי. 

נכון הוא להעמיד את עצמו לשירות הסובבים אותו ולאפשר תקשורת והבנה הדדית. במערכת הזוגית עשוי הוא להעדיף אהבה שאינה תלויה בדבר ולא זוגיות כובלת, יתגלה כאדם הזקוק להרבה חום, מגע ואהבה, מיני ויצרי ביותר. צפוי להיות הורה מסור, אך מהטיפוס הפוקד והמחנך. 

חולשותיו עשיות להתבטא ביו היתר בביקורתיות חריפה, במידה רבה של עקשנות ובחוסר יכול להגיע להחלטה עצמית. זהו טיפוס מעשי אשר לרוב יבוז לפילוסופיות שאין בבסיסן מטרה כלשהי, אך עקב השאיפה להיות ברור וקרוב לעצמו ולהתמזג עם הנעלה, מוקיר הוא את ההגות המחשבתית ונוגע לבסוף בלב המהות הפנימית של הדברים. זהו אדם אמין, בעל צורך לרצות אחרים, נתפס בעיני חבריו כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור וציני, חכם ואינטליגנט אך גם ביקורתי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button