משמעות השם

פירוש השם יהב

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: משאלות לב אדם לצרכו "השלך על יי יהבך" (תה' נ"ח כג)

יסודות הטבע בשם: י- אדמה   ה-  אש    ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  י'.   ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 9- הנזיר  (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גאראנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

בהשפעת האדמה הדומיננטית, אדם זה בורך בכל הקשור וכרוך בעולם העבודה. מזל בתולה מעורר בו את הנטייה לחקור את תופעות החומר על מנת לגלות כיצד מפיחה בהם הרוח חיים, להעמיד את החומר תחת בקרת השכל כדי להגיע לתוצאה מושלמת ומדויקת. בשל כל, יש בו היכולת להוציא מן הכוח אל הפועל, להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצרים מושלמים, לנתח בקפדנות ודקדקנות (לפרטי פרטים) את הדרוש חקירה ולעשות שימוש יעיל ונכון בידע אליו הוא מגיע. אדם זה בולט בפיקחותו, בזריזות מחשבתו, בחוש הביקורת שבו, בסבלנותו, נחישותו, ערנותו וענוותו. בגלל התעניינותו הגדולה בפרטים, לעתים מחמיץ הוא את התמונה הכוללת ובפעמים אחרות חש בחוסר הביטחון הדרוש לו לצורך קבלת החלטות ואחריות על נושאים מהותיים בחייו. קשור הוא לתחומי העזרה והסיוע לזולת, במיוחד בכל תחומי הרפואה הקשורים לגוף הפיזי. נכון הוא להעמיד את עצמו לשירות הזולת ולאפשר תקשורת ובניה חדשה עם החברה הסובבת אותו. יש בו בהירות, פשטות ורצון פנימי לגעת ולגלות את המהות הפנימית של האדם. 

הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכת. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. ככל שהאדם מתבגר הוא לומד ונהיה חכם יותר. 

האות י' מסמלת הארה והתקרבות רוחנית. בחיבור עם הקלף, לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. 

בהשפעת המספר הנומרולוגי, אדם זה ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות, באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. אל עניין הזוגיות יתייחס ברצינות ובכובד ראש, אין לחשוד בו בשמרנות יתירה. זהו אדם יצרי ומיני ביותר הזקוק מבן הזוג להרבה מגע, אהבה וחום. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש עימם תועלת חומרית כלשהי. 

חולשותיו עשויות להתבטא בין היתר בבלימה רגשית, בנטייה לסגירות ומופנמות ובראייה מצומצמת ולא רחבה בשל התעמקות יתרה בפרטים קטנים. לרוב, ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים אך גם בחברת כאלה הנוטים לטפוח לו על השכם. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button