משמעות השם

פירוש השם אורית

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שם נפוץ לבת, קרוב למילה אור.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ו-  אדמה   ר- אוויר   י- אדמה    ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:

יסודות האוויר והאדמה משפיעים בחוזקה על אישיות אדם זה. מאחר ויסוד האדמה מטה את האדם אל החומר, השורשיות והארציות ואילו יסוד האוויר מטה את האדם אל הגבהים, עולם המחשבה, הרוח והרוחניות- באדם זה פועלים כוחות מנוגדים, כמעט שווים בעוצמתם, אשר מאפשרים לו לפתח את יכולותיו וכישוריו הטמונים בו לכאן או לכאן על פי בחירה. 

בהשפעת כוכב אוראנוס אדם זה צפוי לחוות מהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. בשל היותו אדם רציונאלי, הוא יחפש תמיד את הסיבות לבואו של המהפך לחיין בתחום הרציונאלי. הוא לא מנסה לחפש סיבות רוחניות בלתי רציונאליות אשר גרמו למהפך ולכן הוא עלול לפספס את העיקר, מכיוון שאם הגורם למהפך הוא בסיבות רוחניות שאינן לוגיות, הוא לעולם לא יצליח להבין אותן ואז יטה לחזור על אותן שגיאות העבר, אלו שהביאו אותו למהפך הנוכחי בחייו. 

זהו אדם שזקוק למרחב פעולה מלא ולמרחב המחייה שלו בלי הצקות. הוא ניחן בכישורים יצירתיים, תפיסה אנליטית, ראייה רחבה ויכולת להגיע לאיזון ברוב התחומים. 

בהיעדר השפעת יסוד האש: נמרצות, התלהבות, מרץ, אומץ וחיוניות שופעת תהיינה תכונות פחות בולטות באישיותו. בהשפעת אוראנוס ויסוד המים הוא חווה מצבי רוח הנעים מהתרוממות הנפש לדיכאון, מהתלהבות לאכזבה. ניגודים אלה עלולים להביא אותו לחוסר יציבות, בעיקר כאשר אינו מודע לכך שכן יסוד האדמה תורם לאישיותו יציבות ובכך ממתן את השפעת האוויר. 

הקלף מלמד על מצב בו כל האפשרויות פתוחות, לרוב לטובה. שום כיוון אינו חסום ולכל התפתחות קיים סיכוי שווה. כשוטה בקלף, לאדם זה תמימות, ילדותיות,אינטואיציה עמוקה ונטייה ללכת אחר רעיונות נעלים. 

בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא טיפוס קליל, עליז, ידידותי ואופטימי. יש לו יכולת מרשימה להסתגל למצבים הפכפכים, שינויים אינם זרים לו והוא לוקח את החיים ביתר קלות. הוא נוטה לדחות את השגרה והמסגרת ומעדיף תנועה וניידות. יש לו כישורים תקשורתיים טבעיים והוא מהיר לשון. זהו אדם משפחתי, אוהב את הבית וקשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button