משמעות השם

פירוש השם ינון

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: מכינויי המשיח במסכת סנהדרין.

יסודות הטבע בשם: י- אדמה   נ-  מים    ו- אדמה    ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  נ'.   ערך גימטרי: 501.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Deathl).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבע מקשר לכוכב: אדום כהה, סגול כהה. 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קוזנייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:

לשני יסודות השפעה דומיננטית על עיצוב אישיות אדם זה: לאדמה ולמים. האדמה והמים מייצגים את היסודות הנקביים, הפסיביים והחומרניים ומכן, באדם זה יבלטו איכויות נקביות, פסיביות וחומרניות. חשוב לזכור כי אדם זה יבחר בדרך התנהגותו ודרך חייו אילו איכויות להדגיש ואילו איכויות להחליש, באילו איכויות לעשות שימוש לתועלתו ולתועלת הזולת ואילו איכויות להזניח.  

הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות, באינטואיציה חריפה, ביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת, בכוח משיכה אישי, בנחישות ואף מרדנות, ביושר ובמידה רבה של משיכה לכל הקשור לידע הנסתר מהעין.

בהשפעת העקרב, הוא ניחן בהעזה, אומץ לב, מוכנות ויכולת להתמודד עם קשיים ומכשולים ונטייה להתייחס אליהם כאל גורם מחשל, במחשבה זריזה, קרה ומאופקת, בזיכרון חד ומושחז (אשר לעיתים גורם לו להיות טיפוס נוטר ונוקם), בסגנון חשיבה מתוחכם ודרך פעולה מתחכמת. 

הוא בעל יכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. הקלף מלמד על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור, על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. מציין טרנספורמציה מהישן לחדש. 

אדם זה מועד לחוות תהפוכות ושינויים לא מעטים בחייו. אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח, אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד. 

עפ"ר יתגלה כנוקשה ויציב כלפי חוץ, קשה לראות אצלו רגשות אך הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד מים) ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך. 

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות, שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. זהו אדם מיני ביותר, אוהב מין ולמין תפקיד חשוב בחייו (לטוב או לרע), זקוקים להרבה חום ואהבה, אוהב ויודע לבטא את אהבתו במילים רגשיות, מועד להתנהגות לא הולמת חיי משפחה, על בן הזוג להיוצ רגיש מאוד אל אדם זה. 

מגרעותיו עשויות להתבלט במיוחד ברגעי כעס, בהם הוא עשוי לאבד שליטה כליל, אך יחד עם זאת, משטיפל בגורם המטריד, הוא נרגע מהר. זהו אדם שקשה להתייחס אליו בשיוויון נפש. יש מי שיעריצו ויש מי שיראה בו את התגלמות השטן. הוא מושך אליו הערצה ואהדת אוהבים כמו גם קנאת שונאים. ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים, אך גם בחברת כאלה הנוטים לטפוח לו על השכם. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button