משמעות השם

פירוש השם אופיר

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: ארץ שממנה הביאו אוניות שלמה וחירם אחת לשלוש שנים "זהב וכסף שנהבים וקופים ותוכיים" (מ"א י' כב).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ו-  אדמה   פ- אוויר/אדמה  י- אדמה    ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
 
נוכחותם הבלעדית של יסודות האוויר והאדמה בשם זה מדגישה את התמודדות אדם זה עם הכוחות המנוגדים (אך המשלימים) הפועלים בהווייתו. לא אחת ימצא עצמו נקרע ביו הכוח הראשון, זה הדוחף אותו מעלה, אל מרומי עולם הרוח, המחשבה וההגות לבין הכוח השני, זה המושך אותו אל מעמקי החיים הגשמיים, היצריים והתאוותניים.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית. מאחר וגם לאוראנוס השפעה על אדם זה, מועד הוא למהפכים ושינויים בתחום הלוגי והמחשבתי.  נוטה הוא להעמיד כל דבר בסימן שאלה לבחון, לחקור ולתהות על פשרם של הדברים. 

זהו אדם הזקוק למרחב פעולה מלא, בעל נטייה ליצירתיות, בעל ראייה רחבה, ממציאן, יוזם, ניחן בתפיסה אנליטית מדהימה ובפתיחות. בהשפעת האוויר, יש ויחווה מצבי רוח המשתנים תכופות, דבר אשר יגרום לו לחוסר יציבות ובלבול. יחד עם זאת, נוכחותה החזקה של האדמה עשויה למתן שינויים אלה ולאפשר לו מידה רבה של איתנות ויציבות. 

בהיעדר כל השפעה של יסוד המים, אדם יהיה מחובר פחות לעולם הנפש והרגשות. יטה הוא להביע את אהבתו וחיבתו יותר במעשים מאשר במילים, יטה להתחבר אל זולתו דרך הראש ופחות דרך הלב, מועד לסגירות רגשית כמו גם לצורך באהבה.  ביכולתו להכיל את זולתו ואוהב הוא להגיש עזרה ולהועיל לאחר. זהו אדם משפחתי, הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו. יציב בקשר זוגי. 

המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל טלה, הוא בן למשפחת מזלות האש, מברך אדם זה באקטיביות, ביכולת ביצוע מרשימה, בנפש נדיבה, טובת לב, עליזה ואף אופטימית. הוא ניחן באומץ לב ויושר אישי יוצא דופן, בנטייה לאימפולסיביות, בקושי לעקוף מכשולים ונטייה להסתער עליהם חזיתית ובקושי לדחות סיפוקים. בעיני חבריו, נתפס אדם זה כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור ולעיתים אף ציני, חכם וביקורתי.  


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button