משמעות השם

פירוש השם אופל

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שמה הלועזי של אבן חן אשר הייתה משובצת בחושן הכהן הגדול (שמות כ"ח יט), בשבטים אבורג'ינים ואינדיאנים נחשבה האופל לאבן החזון של מרפא השבט. 

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ו-  אדמה  פ- אוויר/אדמה  ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:

העובדה כי שני יסודות שולטים בשם: אוויר ואדמה מדגישה את היות אדם זה מועד להיאבק ולהתמודד בין שני הכוחות המנוגדים (אך המשלימים) הללו. הכוח הראשון, ישאף לשאת אותו אל מרומי עולם הרוח, ההגות והמחשבה בעוד האחר יבקש למשוך אל המעמקים הגשמיים, היצרים והתאוותניים. יחד עם זאת, הוא בעל יכולת להגיע לאיזון במרבית תחומי החיים. 

בהשפעתו של המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל טלה, הוא בן למשפחת מזלות האש, זוהי נפש עליזה, אופטימית, נדיבה, טובת לב וישרה. הוא ניחן ביכולת ביצוע מרשימה, בהעזה ובתנופת פעולה. יש בו באדם זה מן התמימות, הילדותיות והאימפולסיביות. יש ויתגלה כטיפוס המתקשה לדחות סיפוקים והמתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו. בשילוב השפעת האוויר, הוא זקוק למרחב פעולה מלא, ולמרחב מחייה נטול הגבלות. 

כוכב אוראנוס הוא כוכב המסמל מהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. לאדם זה יכולת תפיסה אנליטית מדהימה, מאחר והוא מועד לחוות מהפכים ושינויים רבים במישור השכלי, הוא יחפש את ההסברים למהפכים בסיבות רציונאליות. מכיוון שיתכן כי הגורם למהפך יהיה נעוץ בסיבות רוחניות בלתי רציונאליות, הוא עשוי לפספס את העיקר, שכן נטייתו תהא לבטל או להתעלם מגורמים שאינם לוגיים. 
רק על ידי השתחררות מהגישה הלוגית הוא יצליח להבין את השגיאה שעשה ולתקן אותה. 

בהשפעת אוראנוס הוא עתיד לחוות מצבי רוח הנעים מקיצוניות אחת לשנייה, ניגודים אשר יגרמו לו לחוסר יציבות, במיוחד בהיעדר מודעות.  האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית, בדרך כלל במגבלת הלוגיקה. בהשפעתה, זהו אדם בעל מעוף וכושר המצאה, בעל ראייה רחבה, יצירתי ויוזם. 

הוא אוהב לעזור לזולת בשל רעיונותיו יוצאי הדופן ונטייתו ללכת אחר רעיונות נעלים, עשוי להתאים לעסוק ברפורמות חברתיות. אל עניין הזוגיות יתייחס באהדה רבה, אך בשל אופיו האימפולסיבי, עשוי למעוד מעת לעת. יחד עם זאת, הוא אדם משפחתי, קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג, יציב בקשר הזוגי, יצרי ומיני. 

בהיעדר השפעה של יסוד המים, הקשר הרגשי שלו יבוסס בדרך כלל על חומרנות ומעשים. חולשותיו יתבטאו, בין היתר, בסגירות רגשית, בנטייה לעצלות, בלבול ואי יציבות. בחברה, זהו אדם נעים, נוח ומקובל, אהוב וחברותי, מצדו, יבקש להימצא בחברת אנשים שיודעים כיצד לחגוג את חגיגת החיים שכן איש הטלה מפכה בו החיוניות השופעת ואת שמחת החיים. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button