משמעות השם

פירוש השם איילה

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: נקבת האייל, קלת רגליים "אילה שלוחה" (ברא מ"ט כא)

יסודות הטבע בשם: א- אוויר י-  אדמה   י- אדמה  ל- אוויר     ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  י'.   ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר  (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אוביסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה


תכונות וכישורים:

נוכחותם הכפולה והמאוזנת של יסודות האוויר והאדמה בשילוב המספר הנומרולוגי 11, מדגישה את זכות הבחירה של אדם זה לבחור בין הנתיב הרוחני המשופע מן המספר 11 לבין הנתיב היצרי גשמי המושפע מן המספר 2. בהשפעת האוויר ומספר 11, לאדם זה פוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים, אינטואיציה מפותחת, יכולת לחשיבה מופשטת, כישורים יצירתיים ומקוריים וברכה בתחום התקשורת. 

יתגלה הוא כטיפוס של מנהיג חברתי, שניחן בכוח רצון חזק להביא את תופעת החומר תחת בקרת השכל ועושה שימוש אינסטינקטיבי במוח בבואו לעצב את החומר. בשל כך, לאדם זה היכולת להוציא מן הכוח אל הפועל, היכולת להשתמש בידע ולהפיק מנתונים גולמיים מכלולים מושלמים. הוא ניחן במודעות מקצועית גבוהה, בכושר ניתוח מעולה הנעשה בקפדנות לפרטי פרטים, יכולת אבחנה חדה, הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. 

סבלנות, ערנות, בהירות ושליטה מלאה מאפשרים לו לחקור את תופעת החומר כדי להבין כיצד מפיחה בהם הרוח חיים. שאיפתו לשלמות הגורמת לו להתעמק בפרטים להיות דייקן בעבודתו, גורמת לו לא אחת לקבל החלטות ואחריות על דברים מרחיקי לכת. 

לאדם זה יכולת נתינה רחבה והבה לזולת. קשור הוא לתחומי העזרה והסיוע, נכון להעמיד עצמו לשירות הזולת ולאפשר תקשורת ובניה עם החברה הסובבת. הוא בעל ידע עמוק, ומכיוון שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. 

בהשפעת המספר 2, זהו אדם ביתי ומשפחתי, הנוטה לפתח שריון מחוספס כלפי חוץ, אך עמוק בפנים יתגלה כטיפוס רך ועדין. ביסודו, עשוי להתגלות כטיפוס תלותי, כצרכן נלהב של חום, פינוקים ואהבה. במערכת הזוגית, הוא יימצא כבן זוג עוזר ותומך, יצרי אך אינו מיני דיו, בודק ובוחן את בן הזוג ללא הרף ולא מהסס למתוח ביקורת שכן הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. צפוי להיות הורה חם, מסור ומפנק אך גם כזה המחבק "חיבוק דב". 
 
חולשותיו עשויות להתבטא בין היתר בביקורת שלילית, בייחוס תשומת לב מעטה מידי ליופיים של החיים, בקושי לראות את המכלול של הדברים ובחוסר ביטחון עצמי. לרוב, יתגלה אדם זה כאמין, בעל צורך לרצות אחרים, נעים ונוח, מקובל ואהוב וחברותי מאוד. אוהב להיות בחברת אנשים, לשמחם ואף להרשימם. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button