משמעות השם

פירוש השם תהל

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: מלשון הלה, קרוב לשם תהילה- הוד ותםארת.

יסודות הטבע בשם: ת- מים  ה-  אש   ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ת'.  ערך גימטרי: 400.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 21- העולם (the world).

משמעות אסטרולוגית: כוכב שבתאי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול) 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

יסוד המים בשם מעורר את ההיבט הרגשי באדם זה. בשילוב עם השפעת האות הדומיננטית הוא רגיש ופגיע וזקוק לחום, אהבה, רוך וחיזוקים אך בעצמו, הוא אדם חם ואוהב. אוהב לעזור לזולת בכל דרך אפשרית ובעל יכולת להרגיש את הזולת בצורה יוצאת דופן תוך שימוש באינטואיציה מפותחת מאוד.

בהשפעת יסוד האדמה זהו טיפוס עם מרץ, חיוניות, אנרגיה, יצירתיות, מיניות ויצריות רבה. הוא ניחן בכישורים יצירתיים יוצאי דופן ופועל לביטויים באמצעות כוח פנימי חזק ותנופת עשייה. 

השפעת כוכב שבתאי מפצה על היעדר יסוד האדמה והוא אדם אשר עוצמתו הפנימית צומחת מכוח ההתמדה, מן היציבות ומן המאמצים אשר בהם אינו בוחל, למען התפתחותו האישית. יש לו חוש אחריות מפותח המשתלב בכל תחומי האדם: במעגלים חברתיים, מקצועיים ורוחניים. הוא בעל כושר ריכוז ושואף להרמוניה בין החומר לרוח. 

בהשפעת יסוד האוויר, הפן השכלתני מפותח אצלו, הוא בעל יכולת חשיבה לוגית, קליטה מהירה, חשיבה מהירה וקולחת, יכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למונחים מעשיים ונטייה מובהקת לעיסוק בעולם ההגות והרוח. 

האות מצינת את התו, סימן קטן עם מהות קוסמית חשובה. בלעדי התווים לא תתקיים תקשורת והעברת ידע ומסרים מדור לדור מאדם לאדם. התו מסמל את השלמות וההרמוניה המקשרת בין בני האדם ובין הדורות. זהו אדם חקרן המבקש לדעת את המופלא ממנו, בעל נטייה לשקוע עמוק בבעיות ובתחרות חומרית ממותנת בעזרת השפעת כוכב שבתאי, המפעיל לניתוק חבל הטבור המחבר את האדם לחומר מאפשר לו לנוח מהעיסוק האינטנסיבי בחומר ולהתמודד עם ההיבט הרוחני, להתחבר לרוח. 

גם הקלף המסמל שילוב ואיחוד בין מהויות שונות כדי ליצור שלמות קוסמית ואישית, הרמוניה בין חומר לרוח- מאפשר לו לפעול ולמצוא את האיזון בין הכוחות השונים. בהשפעת המס' הנומרולוגי, ביחסיו עם בני המין השני הוא זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים, גם החוג החברתי החביב עליו הוא זה המורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואלים. 


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button