משמעות השם

פירוש השם זאב

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: 1. שם חיית הטרף "זאב הערבות" (ירמי' ה' ו).
2.שר צבא מדין בימי גדעון (שופ ז' כה).

יסודות הטבע בשם: ז- אוויר  א- אוויר  ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ז'.  ערך גימטרי: 7.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 6- הנאהבים (the lovers).

משמעות אסטרולוגית: מזל תאומים.

צבע מקשר לכוכב: צהוב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת, אפטייט, אקוורמין, סיטרין.


תכונות וכישורים:
 
בהשפעת יסוד האוויר, מזל תאומים והאות הדומיננטית, בכל הקשור בתנועה ובתקשורת אדם זה מבורך: יכול הבעה מילולית גבוהה, יכולת ליצור קשרים ומערכות יחסים, לפתח דיאלוג בין אלמנטים מנוגדים ולהבחין בין צדדיו השונים של המטבע. האדמה, מסמלת את העולם הגשמי, הפיסי, הארצי. האוויר מסמל את עולם הרוח, את ההגות, את המחשבה והשכל. 

הדמויות בקלף כאילו קרועות בין השכל לרגש, מסמל התלבטות, צורך לבחור דרך או כיוון, הידרשות לקבלת החלטה במעמד של מצבים עם יותר מאפשרות אחת לביצוע. אדם זה ימצא עצמו לא אחת נקרע בין צרכיו ורצונותיו הפיסיים לבין צרכיו ורצונותיו הרוחניים. יחד עם זאת, יש בו היכולת להיות קשוב לכוחות המנוגדים הפועלים בהווייתו וליצור איזון בניהם. 

בפרשת דרכים יאלץ לאזור אומץ רב והקרבה על מנת לבחור על הכיוון והצעד הנכונים. נושא הבחירה מהותי בחייו, בחירה הכרוכה בוויתורים, התגברות על פיתויים. הגירוי האינטלקטואלי הוא "תנאי" בעבורו ליצירת מערכת יחסים עמוקה וקרובה. שעמום אינטלקטואלי יגרום לו להתרחקות מהזולת. זהו אדם הנע מהר, לא רגוע ולא יציב במיוחד. הוא יעדיף שינויים על פני קביעות ומסגרות.

את האש באישיותו מקרין עליו המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל אריה, הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעתו, לאדם זה אישיות דינאמית, דרמטית, עצמאית ויצירתית. הוא שואף להימצא במרכז העניינים, סבור כי כולם חייבים לסור למרותו, ניחן בביטחון עצמי רב, באומץ, בכושר החלטה וכוח רצון. אדם זה יתקשה לעבוד בעבודות "אפורות" ושגרתיות וישאף להגשים עצמו באפיקים עצמאיים ובעמדות של כוחניות ומנהיגות. 

בהיעדר השפעה של יסוד המים, חיבורו לעולם הנפש והרגשות לוקה בחסר. הוא עשוי למצוא את עצמו מתקשה לפתוח את סגור ליבו, אוצר את רגשותיו ומונע מאחרים להיכנס אל נפשו, דבר המקשה עליהם להתקרב אליו ולעזור לו בעת מצוקה. נוטה להתחבר אל עצמו ואל סובביו דרך הראש ולא דרך הלב. זהו אדם לבבי וחברותי, אך גם כזה האוהב את פינתו השקטה. יש בו היכולות לאהוב אהבה טהורה אם כי לא רוויה במיניות דיה.   


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button