ספרי בריאות

ספר דיאטה

מערכת אלטרנטיבלי
היום טוענים כי לצריכת יתר של אבות-מזון מסוימים, כגון שומנים, סוכרים וחלבונים, עשויה להיות השפעה מזיקה על גופנו. היום ידוע כי חשוב מאוד לאכול מיני מזונות שמכילים סיבים תזונתיים, הנחוצים לפעילות בריאה של המעיים, ומצויים בפירות ובירקות, בדגנים לא מעובדים, בקטניות ובמזונות נוספים.

מחקרים חדשים ממליצים כי שליש מהקלוריות שאנו צורכים יהיו ממקור של זרעי קטניות ותבואות. כיום מקובל על הכל כי יש חשיבות רבה לאופן שבו אנו מטפלים במזוננו: טיגון בשומן מן החי אינו מומלץ, ולעומת זאת אידוי, צלייה ובישול מהיר הן שיטות הבישול המומלצות על ידי הדיאטיקנים, מומחי התזונה.

כמו רבות אחרות, העסיק נושא הדיאטות את שרה לבנה שנים רבות – החל מדיאטות השמנה בילדותה וכלה בדיאטות הרזיה בשנים האחרונות. שרה ניסתה דיאטות רבות, פסלה את "דיאטות הפלא" המזיקות, התייעצה עם תזונאיות ויועצות שונות וקראה את הספרים המתאימים.

שנים של עיסוק בנושא זה הביאו את שרה לאסוף בספר אחד את כל העצות הטובות בהן נתקלה – בספרים, בעצות של יועצים ובניסיון האישי שלה ושל חברותיה.


ספר זה מסביר בצורה פשוטה ומובנת את משמעות הדיאטה – התזונה המתאימה והנכונה לכל אדם לפי גילו, מבנהו הגופני, עיסוקו וצרכיו המיוחדים. אין בספר זה תרופות פלא ומתכוני קסמים- אבל יש בו תועלת רבה (והניסיון מוכיח זאת) לכל מי שרוצה לרזות (או להשמין) ולהתקרב למשקל המתאים והנכון למבנה גופו.

ספר שכל אדם החושב כי הוא זקוק לדיאטה – חייב לעיין בו לפני הכל.
שרה לבנה כותבת ספרי עצות בנושאים שונים.


מאמרים קשורים

Back to top button