ספרי בריאות

ספר רייקי בסיסי

מערכת אלטרנטיבלי
רייקי מועיל לכל אדם, במידה זו או אחרת. ספר זה "רייקי בסיסי", יועיל לכל קורא, בכל שיציג מול עיניו את מהותו ותכונותיו של כוח קוסמי עצום זה.

עקרונות הרייקי:
כאמור הרייקי עשוי לפתוח בפני הלומד או המקבל אותו, עולם חדש של מודעות והבנה. עקרונות הרייקי מסייעים לתלמיד להתמודד עם התובנות החדשות, ועם החיים המודעים יותר הנובעים מהם, בצורה טובה יותר וברורה יותר. עקרונות הרייקי אלו משמשים הכוונה, נקודות אור על-פני השביל המכוונות את האדם אל מקומו המתאים.
העיקרון הראשון: רק היום – אני לא אתרגז!
העיקרון השני: רק היום – לא אדאג!
העיקרון השלישי: רק היום – אני ארוויח את לחמי ביושר ובהגינות, ואעשה את עבודתי ביושר!
העיקרון הרביעי: רק היום – אחיה מתוך הכרת תודה! במילים אחרות: אודה על הברכות בחיי.
העיקרון החמישי: רק היום – אני אראה אהבה וכבוד לכל יצור חי ולכל צורת חיים!


כיצד פועל הרייקי
אנרגיית הרייקי, בעיקרה, הינה אנרגיה מטהרת, מנקה מסלקת מחסומים.
תלמיד רייקי נבון, השווה את אנרגיית הרייקי לאגם עצום של מים טהורים וזכים. כאשר אתה מניח משאבה באגם שואת המים ומזרים אותם – נניח אל תעלת ניקוז בשדה שליד ביתך, המים מנקים, מטהרים ומסלקים את הלכלוך שהצטבר בתעלה. ואין זהו סוף התהליך. המים שהזרמת לתעלה מחלחלים באדמה תוך כדי חלחול הם מתנקים מהלכלוך שניקו, ולבסוף הם חוזרים אל האגם ונמהלים במימיו הרבים. התהליך הושלם. התעלה נקייה ומטוהרת… וממי האגם העצום לא חסרה אף טיפה אחת.

אנרגיית הרייקי מסייעת לפתיחת מחסומים, זורמת דרך כל אותם מקומות חסומים, ומניעה את האנרגיה התקועה תוך שהיא מנקה חסימות ומסייעת לזרם האנרגיה הפנימי לנוע באיזון ובצורה בריאה ונכונה.


מאמרים קשורים

Back to top button