ספרי בריאות

ספר רייקי

מערכת אלטרנטיבלי
מהו רייקי? המילה רייקי יפנית היא ופירושה אנרגיה אוניברסלית של כוח-החיים. בסוף המאה ה-19 גילה מחדש נזיר יפני בשם דר מיקאו אוסואי דרך לתיעול אנרגיית ריפוי זו, וכך יצר את שיטת אוסואי לריפוי טבעי.

הרייקי הינה שיטת ריפוי במגע-יד, בטוחה לחלוטין ולא פולשנית, לטיפול בחולים פיזיים, אך היא כוללת הרבה יותר מתרפיה פיזית. זוהי שיטה הוליסטית לריפוי הגוף, הנפש, הרגש והרוח, ואפשר גם להשתמש בה כדי לעודד מודעות אישית ורוחנית וצמיחה.

המחלה כמסר מהגוף…

יותר ויותר אנשים העוסקים בנושא הבריאות מאמינים כעת שהטיפול בגוף הפיזי ללא ריפוי ההיבטים האחרים שלה עצמי – המנטלי, הרגשי, והרוחני – כמוהו כהדבקה אספלנית על תקר בגלגלים. היא עשויה להועיל לזמן מה, אך יש לראות בכך רק פתרון זמני בעוד אתם מזהים את הגורם ומטפלים בו, אחרת תישנה הבעיה שוב, אם באותה הצורה ואם כמחלה חדשה שונה, עד שייקלט המסר שגופכם שולח לכם ויחול שינוי בהכרתכם.


במדריך זה, פנלופ קואסט, מאסטר קורונה רייקי, מדריכה אותנו אל אנרגיית הריפוי, רבת העוצמה, רייקי. הרייקי היא שיטה הוליסטית לריפוי הגוף, הנפש והרוח, שיטה המעודדת צמיחה אישית, מודעות ורוחניות. איך?

זה בדיוק מה שפנלופ קואסט מלמדת אותנו בספר זה, חלק מהנושאים בספר:

* גלו כיצד לאזן ולנקות את השדה האנרגטי של גופכם.
* הבינו למה ניתן לצפות מכל רמה של רייקי.
* הפתיעו את עצמכם…כל כך לדעת על רייקי.
* למדו איך פועל הרייקי על סימפטומים וגורמי מחלות
* תרגילים מעשיים, הדמיות ובניית מודעות לאנרגיית הרייקי.

הרייקי הוא כלי לשינוי חייכם – וספר זה נותן בידכם כלי זה.

הספר מלווה באיורים רבים.

פנלופ קואסט היא, כאמור, מאסטר קורונה רייקי. בעלת ניסיון של כעשר שנים בריפוי ובהוראה. מנהלת סדנאות ומרצה מבוקשת בנושאי רוחניות וריפוי הוליסטי.

138 עמודים, כריכה רכה


מאמרים קשורים

Back to top button