ספרי בריאות

ספר מזל טוב אתה בהיריון

מערכת אלטרנטיבלי
מזל טוב אתה בהיריון המדריך של הגברים לאבא החדש.

בחוץ חשוך,הרגע חזרת הביתה מהעבודה וגילית שהיא כבר בחדר השינה, נוחרת קלות. אתה חוטף פחית בירה מהמקרר, בועט בשקט את הנעליים ומתגנב לסלון. מבסוט מההזדמנות להתייחד לשעה עם ערוץ הספורט. אתה מדליק את האור, מזיז ערימה של עיתונים, מציץ בכותרת של הספר הזה שמצאת על השולחן, מכוון את השלט אל הטלוויזיה, ושוקע בכורסה.

אחרי שנייה אתה מזנק מהכורסה, תופס את הספר הזה בשתי ידיים, וקורא שוב את שמו, הפעם בקול רם: מזל טוב, אתה בהיריון.

הלו, כן אתה. בהיריון.

ברוך הבא למועדון.
זהו מדריך ההיריון הראשון שנכתב למען גברים, ומתמקד כולו בזווית של האבא. כאן תלמד מה לעשות כשהיא מבקשת שתדבר לבטן (לדבר לבטן), מה זה קורס הכנה ללידה (כינוי לשעמום קבוצתי), איזו בדיקה אסור לך להחמיץ (זו שבה רואים את הילד שלך), ןמה לעשות בשלב שבו נגמרות ההקאות וכל דבר מזכיר לה סקס (פשוט לעשות!). כאן תקבל הרבה כבוד בתקופה שכל הכבוד הולך אליה, וכאן גם תלמד להתנחם עם עוד רבים וטובים, שכמוך הפכו בבת אחת משייח` קטארי נהנתן לסנדל מדברי מאובק.


מזל טוב, אתה בהיריון הוא המתנה המושלמת לאבא החדש.

אורן רוזנשטיין, עורך דין, מגשר, עיתונאי, שדר ספורט ומגיש תוכניות ילדים בטלוויזיה, השתעשע במשך שנים ברעיון להפוך לאב. שורה של בעיות לוגיסטיות (כמו רווקות מוגזמת, פחדנות, חיבת יתר לשינה, ומגורים בקופסת גפרורים תל אביבית) גרמו לכך שרק בגיל 37, ודווקא בארצות הברית, הוא יצא לדרך הקסומה והמפחידה בחייו- האבהות לאריאל. זהו ספרו הראשון

כריכה קשה, 205 עמודים


מאמרים קשורים

Back to top button