ספרי בריאות

הספר סדר מופלא

מערכת אלטרנטיבלי
הספר 'סדר מופלא', כשמו כן הוא, מראה את הסדר ההתפתחותי האבולוציוני של עולם הצמחים.

מאת: מיכל יקיר

הספר 'סדר מופלא', כשמו כן הוא, מראה כיצד הסדר ההתפתחותי האבולוציוני של עולם הצמחים, כאשר הוא מכוון בצורת התבוננות מסוימת בתכונות של צמחי מרפא והומאופתיה – משתקף בו הסדר שבהתפתחות האדם, מאין הוא מתחיל ולאן הוא הולך. 

זהו סדר בעל חוקיות ברורה שחוזרת בעולם שוב ושוב. באופן זה, חושפת הטבלא את ההיגיון והעקרונות הקיימים בחוקיות העולם ופותחת פתח להבנה של שלבי התפתחות האדם במישורים אחרים שהומאופתיה היא רק אחד מהם. 

הצמחים קשורים תמיד להתפתחות וזמן – והסידור בטבלה מסייע לאתר את הזמן בו עצרה ההתפתחות במקרה ספציפי ולתת לו מענה מתאים מעולם הצומח. טבלה זו מהווה כלי נוסף נפלא בידי ההומיאופת, הנטורופת או כל מטפל אחר בבואו להבין את המטופל שלפניו על מנת להתאים לו את הרמדי (או צמח המרפא) הדרושים לקידום בריאותו. 


כאשר מניחים את הספרות ההומיאופתית, את ספרות צמחי המרפא כולה על צירי האבולוציה הבוטניים, נוספת להם משמעות חדשה.

בדומה לאותיות ה-א ב אשר מקבלות עיקר משמעותן כאשר מסדרים אותן במשפט, כך הופך המידע הבדיד של צמחי המרפא, כאשר הוא נקרא על פי סדר התפתחות האבולוציוני של עולם הצומח, לספר היסטורי, רציף, המתאר שלבי התפתחות עוקבים בעלי משמעות ותוכן, המבטאים בין השאר, את האבולוציה של האדם, הן ברמה האישית והן ברמה העולמית, הן ברמת המיקרו- רמת המבנה והפיסיולוגיה, והן ברמת המקרו – התפתחות המין האנושי. הבוטניקה היא כמו ספר החושף לנו שבריר מן הסדר האלוהי.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button