ספרי מיסטיקה

ספר אהבה יש ביקום

מערכת אלטרנטיבלי
בספר של מלודי נתקלנו לראשונה בתערוכת מינרלים בינלאומית בחורף 1993. התלהבות הסובבים משכה אותי לרכוש את הספר, ולשמחתי מצאתי בו מגוון עצום של אבנים שטרם נתקלתי בהם. כמו-כן, שמחתי למצוא בספר את תכונותיהן של אבנים רבות אשר היו בידי, ולא נמצאו באף ספר אחר.

הכתיבה הברורה, העושר של האבנים והניסיון המדהים שעברנו בעקבות הכתוב בספר, הביא אותנו למפגש עם 'מלודי'.

המשלוחים הראשונים של הספרים באנגלית נמכרו באופן מיידי. התגובות הנלהבות והבקשות החוזרות ונשנות הביאו אותנו למפגש נוסף עם 'מלודי', ולתרגום הספר לעברית.

לאבנים יש כוח וביכולתן לעזור לנו. לא צריך להאמין בכוחותיהן של האבנים – צריך רק לגלות שהכוח קיים. ישנם בנינו רבים אשר גילו את כוחן של האבנים, ולעומתם ישנם אלו שיקח להם עוד זמן. רבים הם הסבורים שזה עניין של זמן בלבד, עד אשר השימוש והמחקר באבנים יהיה אמפירי.

מטרת ספר זה היא העשרת ידע והדרכה. ספר זה משקף את ניסיונה וידיעותיה של מחברת הספר, מלודי.

הצורות המבנים של מרכיבי הממלכה המינרלוגית, שונים בדרך ההתהוות הטבעית שלהם ובאופן בו פותחו על ידי האנושות. הן הצורות של הגבישים המלוטשים והן הצורות של הגבישים הטבעיים/הבלתי מלוטשים של תצורה גבישית מניבות תכונות שהן זהות לצורות הדומות שנמצאו בתוך האדמה. אולם הייצור התעשייתי בצורות אחרות לא יפיק תכונות דומות. צורות מלאכותיות אחרות מניבות תכונות ייחודיות של התכונות לאנרגיה ושימוש באנרגיה המוכלת בהם.


הרשימה שלהן, מספקת דוגמאות של התצורות השונות וכן, תיאורים של תצורות הגבישים המיוחדות; תצורות אלו נוצרות במבנים של גבישי קוורץ, וכן במבנים של גבישים אחרים.

האנק – הוא סמל אשר נמצא בתרבויות קדומות רבות (למשל, במצרים). הוא מציג את "המפתח לחיים" ואת הגישה לתחום האינסופי של החוכמה. תוצרה זו שימשה בעבר לחיפושי מים, להגברת היצירתיות, לחיזוק פוריות, הן זו של המחשבה והן זו של הגוף ועל מנת להעניק חיים ארוכים. הן הצורות הטבעיות והן אלו המיוצרות באופן מתועש, מציגות תכונות זהות.

הגביש המסופח מזוהה כגביש מכוסה או מכוסה בחלקו על ידי גבישים קטנים. תכונות המיוחסות, לא תהיינה מוצגות באבן שנוצרה באופן מתועש בצורה זו.
את גביש הגשר מזהים באמצעות גביש קטן אשר נמצא בחלקו בתוך ובחלקו מחוץ לגביש גדול יותר. התכונות המיוחסות, לא תהיינה מוצגות על ידי יצור מתועש של הצורה הזו.

מושבות של גבישים מביאות אנרגיה קבוצתית של גבישים קשורים לסביבה הקרובה. הם מחזקים הרמוניה ושלווה בקבוצות, במשפחה ובסביבות חברתיות ו/או בסביבות עסקיות אחרות. הן הגבישים בתוצרת המושבות הנוצרים באופן מתועש והן אלו הנוצרים באופן טבעי מציגים תכונות זהות.

מספר עמודים: 623 כריכה: רכה.


מאמרים קשורים

קרא גם...
Close
Back to top button