ספרי מיסטיקה

ספר גן העדן של ראמה

מערכת אלטרנטיבלי
בשנת 2130 הגיעה ראמה אל מערכת השמש, לראשונה. גליל מתכתי עצום המתקרב אל השמש במהירות אדירה, התוצר הראשון של תרבות חוצנית עמו מתמודד האדם!

יומנה של ניקול
לפני שני לילות, ב-10:44 על פי שעון גרינץ' על כדור הארץ, הגיחה לאוויר העולם סימון טיאסו וויקפילד. זו הייתה חוויה שלא תאומן. חשבתי שידעתי קודם רגשות חזקים, אבל שום דבר בחיי – לא מות אימי, לא מדליית הזהב האולימפית בלוס-אנג'לס, לא שלושים ושש השעות שלי עם הנסיך הנרי ואפילו לא הולדת ז'נבייב תחת עיניו הצופיות של אבי בבית החולים בטור – לא היה עז כשמחתי והקלתי כששמעתי סוף סוף את זעקת הבכי הראשונה של סימון.

מייקל חזה שהתינוקת תיוולד בחג המולד. בדרכו הנלבבת הרגילה אמר לנו שהוא מאמין, שאלוהים "ייתן לנו אות" בכך שתינוקת החלל שלנו תיוולד ביום הולדתו המשוער של הנוצרי. ריצ'רד בעלי הזעיף פנים, כפי שהוא נוהג לעשות בכל פעם שמייקל נסחף קצת יותר מדי בכוח אמונתו. אבל אחרי שהרגשתי את הצירים החזקים הראשונים בערב חג המולד, אפילו ריצ'רד כמעט הפך למאמין.


בליל חג המולד ישנתי שינה עמוקה. ממש לפני שהתעוררתי, חלמתי חלום עמוק ומוחשי מאוד. בחלומי הלכתי על שפת האגם שלנו בבובואה ושיחקתי עם ברווז המחמד לשי דונואה ועם חברי המולרדים, כשלפתע שמעתי קול קורא לי. לא הצלחתי לזהות את הקול, אבל ידעתי בבירור שהדוברת היא אישה. היא אמרה לי שהלידה תהיה קשה מאוד ושאזדקק לכל כוחי, כדי להביא את בתי השנייה לאור העולם.

"גן העדן של ראמה" – ההמשך המדהים לסדרת ראמה.
ארתור ס' קלארק כתב ספר זה בשיתוף פעולה עם ג'נטרי לי, מהנדס בכיר בפרוייקט גלילאו של NASA ומפקח על מסעי המחקר אל מאדים.

מספר עמודים 549, כריכה רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button