ספרי מיסטיקה

ספר ניחוש העתיד

מערכת אלטרנטיבלי
אנו רוצים לדעת מה יקרה לנו בעתיד, מהן הטובות והרעות הצפויות לנו, מה יקרה עם יקירנו, עם מי נתחתן, מה יהיה על ילדינו – אנחנו רוצים לחשוף את צפונות העתיד.

בספר זה אנו מביאים את סודות ורזי שיטות ניחוש העתיד הפחות ידועות – קריאה בקפה ובתווי הפנים, מולוזופיה ופרנולוגיה, ניחוש העתיד בעזרת אבני דומינו וקוביות. אי-צ'ינג וקלפי משחק, קריסטלים ומטוטלת, אש ומים ושיטות רבות נוספות.

ספר חובה בספרייתו של כל אדם הרוצה לדעת את עתידו.

ספר זה עוסק במגוון רחב של שיטות לניחוש העתיד, המוכרות לרבים בשם, אף שפרטי השיטות אינן ידועים כלל. לדוגמא: הקריאה במשקעי הקפה – הקריאה במשקעי קפה או תה הינה אחת משיטות ניחוש העתיד, המקובלות ביותר בימינו. לשם מה אנו משתמשים בקפה לצורך  הקריאה? בניחוש העתיד או בניתוח תכונות אופי ומצבים, הקורא או המפרש, זקוק לעיתים קרובות למתווך, היוצר מסך מיסטי מסוים בין הקורא, המפרש, לבין השואל בעצתו. שימו שבמתווך זה נפוץ מרוד בכל פעולה מדיומלית – הפעלת כוחות נפש של אדם אחד בכדי לרדת לצפונותיו של אדם אחר. אנו מכירים אמצעים שונים, כגון כדור בדולח, טבלת צבעים, קלפי טארוט וכדומה.


אחת השיטות הנפוצות ביותר של שימוש במתווך מדיומלי לניחוש העתיד, היא הקריאה במשקעי קפה. אף שאנו מדברים ומתייחסים למשקעי קפה, עלינו לזכור כי מדובר בכל משקע של נוזל המשמש לשתייה – ובעיקר למשקעי קפה, תה או יין.

איך עובד 'המתווך' הזה, ששמו משקע קפה? באופן הפשוט ביותר. השואל בה אל הקורא בקפה, מקבל ממנו את ספל הקפה, לוגם ממנו ותוך כדי כך – מדיומלית – מעביר אל הקפה ואל המשקע תכונות, רצונות ובעיות. הקורא בקפה, הנוטל את הספל, 'מתנתק' בעזרתו מהשואל עצמו, ובוחן את המשקע. זו שיטה יעילה יותר להפעלת מדיומלית.

איך נעשה תהליך הקריאה בקפה? תחילה יש לזהות את הצורות העולות מהמשקע. הקורא מביט במשקע הספל, ודמויות, צורות וסימנים עולים בתודעה שלו. הוא מתבונן במשקעים כמו שילדים מתבוננים בעננים המחליפים צורות ברקיע. בדרך כלל יקיף הקורא בקפה את דפנות הספל, שלוש פעמים במבט.

בקורא בקפה מפרש את הסימנים והצורות, בהתחשב במיקומם. רשימת הפירושים המסתוריים שח משקעי הקפה, בנודע לאהבה מובאות בספר זה. אבל הקורא חייב להפעיל את האינטואיציה שבו, את היכולת המדיומלית שבו, בכדי לערוך את הפירושים בהתאם לפונה אליו.

237 עמודים, כריכה רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button