ספרי מיסטיקה

ספר קורס אסטרולוגיה

מערכת אלטרנטיבלי
ספר מיוחד זה מלמד את הקורא, תלמיד האסטרולוגיה, את התורה כולה, צעד אחר צעד. זה קורס מקיף באסטרולוגיה, המלמד את התלמיד את רקע האסטרולוגיה, את הכלים המשמשים באסטרולוגיה, ואת בניית מפת הלידה ופירושה המלא.

מה פירוש המונח אסטרולוגיה? ביוונית אסטרון (ASTRON) פירושו: כוכב, ואילו לוגוס (LOGOS) פירושו:, לימוד, וביחד פירושם: לימוד-הכוכבים, או למידת-הכוכבים.

ההנחה הבסיסית השנייה היא שקורלציה זו מתחילה להתקיים מהרגע בו הרך הנולד נושם את נשימתו הראשונה, או מרגע היווצרותו של כל דבר חדש. הנחה זו מומחשת בקביעתו של הפסיכואנליטיקן קרל גוסטב יונג: "כל דבר הנוצר ברגע מסוים של זמן, מקבל את התכונות המסוימות של אותו הרגע".

מה מטרת האסטרולוגיה? מטרתה של האסטרולוגיה היא להביא למודעותנו את החוקים על פיהם מוסדר ופועל היקום. מודעות זו תאפשר לנו לתכנן את חיינו בתיאום ובהרמוניה עם אותם חוקים, על מנת לזכות בחיים מאושרים יותר.

האם טוענת האסטרולוגיה כי גורלו של אדם הוא קבוע מראש?
בהחלט לא. האסטרולוגיה אינה טוענת שגורלו של האדם קבוע מראש, אלא מצביעה על המסגרת ועל הגבולות בהם יוכל להפעיל את חוש הבחירה שלו, בכדי למצות את הפוטנציאל הטמון בו. עם זאת יש לציין כי המסגרת והגבולות נקבעים ברגע הלידה וקובעים את "כללי המשחק", כלומר הכל צפוי והרשות נתונה.


האם טוענת האסטרולוגיה לקשר בין אופי לבין גורל?
אופי וגורל קשורים זה בזה.
יכולתנו או אי יכולתנו למצות את פוטנציאל הלידה שלנו, מותנה גם במבנה אישיותנו, ומתוך זה גם בתגובתנו כלפי אירועים המתרחשים במהלך החיים.

בסופו של דבר, אנו קובעים את גורלנו במסגרת הפוטנציאל שהוענק לנו ברגע הלידה. אפשר לנסח זאת גם אחרת, ולומר כי לעולם לא נוכל להשיג יותר ממה שהוקצב לנו על-ידי הכוכבים, אך בהחלט נוכל לבזבז את האשראי ולהשיג הרבה פחות.

ספר מיוחד זה מלמד את הקורא, תלמיד האסטרולוגיה, את התורה כולה, צעד אחר צעד. זה קורס מקיף באסטרולוגיה, המלמד את התלמיד את רקע האסטרולוגיה, את הכלים המשמשים באסטרולוגיה, ואת בניית מפת הלידה ופירושה המלא.

הספר בונה את ידיעותיו של הקורא שלב אחר שלב, כל שגם התלמיד המתחיל יוכל להבין את הכתוב והתמצא בחומר, וכאשר יסיים הקורא את הספר, יהיה מקצוען של ממש באסטרולוגיה וביישומה בחיי היומיום.

גידי גלבוע הינו מחברו של רב-המכר "קורס טארוט שלם" ספר חובה לכל אדם המאמין כי להורוסקופ יש משמעות בחייו.

256 עמודים, כריכה רכה.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן   


מאמרים קשורים

Back to top button