ספרי מיסטיקה

הספר משמעות החלום ופירושו

מערכת אלטרנטיבלי
ספר זה הוא חלומו של כל אדם, המחפש את המקורות הטובים והאמינים ביותר להבנת נושא החלומות.

ספר זה הוא חלומו של כל אדם, המחפש את המקורות הטובים והאמינים ביותר להבנת נושא החלומות. בספר זה בחר המחבר זיו מאיר, שהינו בעל ידע וניסיון רב ביותר בכל הקשור לתחומי הפראפסיכולוגיה, המיסטיקה, הקבלה, פירוש חלומות ומחברם של ספרים רבים בנושאים אלו, לקבץ יחדיו את הפסיכולוגיה של החלום על גווניה השונים, כגון גישת פרויד, יונג, קלווין הול, תרפיה תבניתית. כמו כן קיבץ המחבר את גישת החלומות הצלולים / בהירים, כיצד להתגבר על פחדים באמצעות חלומות צלולים, כיצד תרפא את עצמך באמצעות חלום צלול, כיצד תהיה פותר החלומות של עצמך… דוגמא לקשר בין החלום, לגלגול הקודם של החולם מתוך הקליניקה הטיפולית של המחבר העוסק בתהום זה, כן קיבץ את מילון החלומות המערבי השלם המסודר לפי סדר הא"ב. בחלק ב' של הספר. 

הגיש המחבר בהרחבה את גישת הקבלה לחלום, סוגי החלומות ביהדות, משמעות תאריכי החלומות ביהדות ודרך פרשנותם, פירוט הטכסים השונים לביטול גזירות בחלומות, הטבת חלום, תענית הלום, שאלת חלום… סגולות שונות בקבלה לשינה ויקיצה, לנדודי שינה והירדמות, סגולות נגד חלומות רעים, סגולות לתינוק שאינו נרדם, סגולות נגד דיבור בשינה מילון החלומות השלם על פי הקבלה ועוד.


על המחבר/ת: 

זיו מאיר פרפסיכולוג, יליד ירושלים, בעל רקע תיאורטי ומעשי רחב ביותר בתחום הפרפסיכולוגיה.

משמש כראש החוג לפסיכותרפיה במכללת ברק בירושלים ומרצה במקומות שונים בתחומים כגון: פרפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, פירוש חלומות, שחזור גלגולים, שיטות טיפול אנרגטיות…המחבר הוא בנוסף נטורופת ומשמש כראש ההתאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן   


מאמרים קשורים

Back to top button