ספרי מיסטיקה

ספר טארוט ענק מאת אילנה הראל

מערכת אלטרנטיבלי
קלפי הטארוט הם עולם מלא, עתיר סמלים, דימויים ומשמעויות.

קלפי הטארוט הם עולם מלא, עתיר סמלים, דימויים ומשמעויות. אם נלמד את טיבם ונשתמש בהם ביצירתיות, נוכל להתקרב אל הפוטנציאל הרוחני ואל העוצמה הטבועים בנו ולהפכם לזמינים, ולזהות את האמת הפנימית המבקשת ביטוי שלם ואמיתי. 78 קלפי הטארוט מיועדים לסייע לנו לבנות עולם דימויים עשיר, עוצמתי, בהיר וחכם, שבעזרתו נצליח להגשים את עצמנו.
לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן

כדי להפיק את מלוא התועלת מהמידע המובא ב״ספר טארוט ענק״ זה, אין צורך בידע מוקדם בקלפי הטארוט. הספר מיועד במידה שווה הן למי שנחשף לנושא בפעם הראשונה; הן למי שמכיר את חפיסת הקלפים, הפריסות למיניהן ואת שפת הסמלים; הן למי שמחפש את ניחוש עתידו והכרת תכונותיו האישיות והן למי שמחפש לחקור את נבכי נשמתו ומרכיבי תת המודע השולט בו.

שימוש יצירתי בקלפי הטארוט תומך ביכולת לפתח דימויים וליצור תמונות דמיון אשר ינחו אותנו אל מציאות הרמונית, מאוזנת ומובנת יותר. הקלפים יכולים לסייע לנו להתמודד עם מציאות קשה תוך שנראה בהם השתקפות של מה שמבקש ריפוי או שינוי, ולהיות מודעים ליכולתנו לבחור. וחשוב מכך — הקלפים יכולים לשמש עבורנו הזדמנות לבחור את הנתיב שנלך בו.

״ספר טארוט ענק״ זה מכיל פירוט מלא של 78 קלפי הטארוט, בוחן את הסמלים והסימבולים, מסביר את דרך השימוש בהם ובוחן את המשמעויות הפסיכולוגיות והמיתולוגיות המשפיעות, לפי תורתו של יונג, על הנפש. את הכתוב מלוות תמונות של 78 הקלפים, כולל תמונות צבע.

אילנה הראל, בוגרת מדעי הרוח, חוקרת את קלפי הטארוט מזה עשרות שנים, מרצה ומלמדת בנושא זה. היא פרסמה כתריסר ספרים שבמרכזם קלפי הטארוט. ״ספר טארוט ענק״ הוא ספרה האחרון, המקיף ביותר, וכולל את המידע שצברה במשך השנים.

להזמנת הספר מוזמנים להתקשר עכשיו משלוח לכל חלקי הארץ.

לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button