ספרי עידן חדש והעצמה

ספר אם אין אני לי מי לי?

מערכת אלטרנטיבלי
הנכם עומדים בפני החלטה בעלת אופי רציני ביותר. עליכם להחליט האם לצאת למסע שמציע לכם ספר זה או לוותר עליו ולהישאר במקומכם. המסע עצמו הוא אכן רציני אך אנו ננסה לעשותו גם מהנה! זהו אולי המסע החשוב ביותר שתערכו במשך כל חייכם: המסע אל עצמכם. מדוע זה מסע? על איזו דרך אנו עומדים לעלות?

מודעות עצמית הינה למעשה דרך חיים. היא שואפת להתפתחות אישית ולקיחת אחריות על החיים, מתוך קבלה ואהבה עצמית. דרך זו  מביאה את ההולך בה להכיר ולהבין את עצמו וכן להיות ער לרגשות, לרצונות, לחוויות ולתגובות שלו. מתוך כך נולדות תובנות – איך ומדוע הגעתי לאן שאני נמצא היום? האם זה מקום שטוב לי להיות בו? אלו שינויים אני רוצה לעשות? תובנות אלו יוצרות מודעות המאפשרת בחירה ולקיחת הגנה החיים לידינו.

הליכה בדרך המודעות העצמית מומלצת:

* למי שרוצה שינוי בחייו.
* למי שמבקש להיחלץ ממצב "תקוע" כדי למנוע.
* למי שמרגיש שאינו מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו.
* למי שיש לו הכל ובכל זאת משהו חסר לו.
* למי שיודע שיש יותר.
* למי שרוצה להבין את עצמו יותר טוב.
* למי שמבקש ללמוד כיצד הוא יוצר את המציאות של עצמו.
* למי שמוכן לקחת אחריות על חייו.

ובעצם: לכל אחד מאתנו!


הליכה בדרך המודעות העצמית איננה מומלצת למי שמחפש תשובות קלות ומהירות, למי שמבקש תוצאות ללא עבודה. כדי ללמוד מספר זה יש להשקיע. כדי לחלול שינוי בעצמנו ובחיים שלנו – עלינו להיות מוכנים לקשיים בדרך. לא תמיד הכל יהיה קל, לא תמיד זה יהיה נעים. ראו הוזהרתם!

ועוד דבר: מדובר בעבודה שלעולם איננה נגמרת!

למי שבכל זאת יוצא לדרך ומוכן להתאמץ מובטח כי די מהר יתחיל לחוש בשינויים. מי שיתמיד יגלה כי עם הזמן הדרך נעשית קלה יותר. כיצד זה יתכן? פשוט מאוד: מודעות עצמית תהפוך להיות חלק ממנו, טבע שני. היא תהפוך להיות לו לדרך חיים!
אז בואו נצא לדרך לקראת חיים מוארים ומלאי אהבה.
קדימה, אחרי!

מודעות עצמית מהי ומה חשיבותה? המילה "מודעות" נובעת מהשורש י.ד.ע ועל כן היא מפנה אותנו לשני כיוונים. האחד מתייחס לידיעה והשני להיותי מודע. ספר זה עוסק בשניהם.

מספר עמודים: 220. כריכה רכה


מאמרים קשורים

Back to top button